Saturday, April 4, 2020

«Տնային կալանքի մեկ շաբաթը»

Իմ տնային կալանքի մեկ շաբաթը ես փորձել եմ կազմակերպել ինչքան հնարավոր է հետաքրքրիր։ Առավոտյան փորձում եմ 10֊20 րոպե մարզվել։ Հետո պատրաստում եմ նախաճաշը և գնում եմ առցանց դասերի։ Վերջացնելուց հետո որոշում եմ, թե որ տնային աշխատանքը պիտի կատարեմ այսօր։ Իսկ երեկոյան ըստ տրամադրության զբաղվում եմ ինչ֊որ բանով։ Արդեն հասցրել եմ դիտել շատ ֆիլմեր, փնտրել հետաքրքիր գրքեր, որպեսզի կարդամ։ Հեռախոսային հավելվածի միջոցով փորձում եմ լեզուներից իմացածս ամրապնդել։ 
Քրոջս հետ շատ սեղանի խաղեր եմ խաղացել։ Մտածել ենք շատ նախագծեր, և ես այդ ամենին մասնակցել եմ ինչ֊որ կերպ։ Մեկում ձայնագրվել եմ, մյուսներում՝ նկարել, հետո մոնտաժել և այլն։ Փորձել եմ նոր բաներ պատրաստել խոհանոցում։ Իսկ ընկերուհիներիս երբեք չեմ մոռանում, միասին խոսում ենք հեռավար և միասին ինչ֊որ բանով ենք զբաղվում։ Հղմամբ ներկայացնում եմ անհատական ուսումնական պլանս։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...