Wednesday, February 24, 2021

Հայոց լեզու, ձայնավորների ուղղագրություն

1․ Աջ սյունյակից ընտրե՛ք յուրաքանչյուր կապակցության իմաստն արտահայտող բառը։

օշարակ, հողաթափ, հովեկ, աշակերտել, մատռվակ, ճարմանդ, դասավանդել, փեթակ, մեղանչել, թաղար, ողկույզ, պապակել, իջևան, թավուտ, սմքել

1․ Մրգահյութից զովացուցիչ ըմպելիք-օշարակ

2․ մեղք գործել-մեղանչել

3․ ծաղիկ աճեցնելու ծաղկաման- թաղար

4․ գինի մատուցող անձ-մատռվակ

5․ մեկի մոտ սովորել-աշակերտել 

6․ ծարավից տանջվել, տոչորվել-պապակել

7․հագուստի, գոտու, ծայրերը միացնող օղակեռ-ճարմանդ

8․ ամառանոց եկած անձ-հովեկ

9․ մեղուների բույն-փեթակ 

10․ տնային բաց ոտնաման-հողաթափ

11․ դաս տալ, ուսուցանել- դասավանդել

12․ խիտ թփերով ու ծառերով պատված տեղ- թավուտ

13․ չորանալ և կծկվել-սմքել

14․ ճամփորդների հանգրվանելու վայր-իջևան

15․ մեկ ցողունին աճած պտուղների ամբողջություն-ողկույզ

2․ Տրված բառերը խմբավորե՛ք հետևալ ձևով՝ հագուստի անվանումներ, ուտելիքի անվանումներ, սպասքի անվանումներ, բնակավայրի անվանումներ։

հագուստի անվանումներ-պատմուճան, տարազ, պարեգոտ

ուտելիքի անվանումներ-լավաշ, մածուն, աղանդեր, չամչարակ, ծիրանենի

սպասքի անվանումներ-կարաս, սկահակ, կուլա, փարչ

բնակավայրի անվանումներ-գյուղ, շեն, ավան, քաղաք

3․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի է։

Որևիցե, այժմեական, անէանալ, գրեթե, ինչևէ, վայրէջք, միջօրեական, դողէրոցք, վայրկենական, տարերք։

4․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի ը։

Ակնդետ, առընթեր, առնչվել, օրըստօրե, երկընտրանք, լուսնկա, խոչընդոտ, անդնդախոր, ունկնդիր։

5․ Արտագրե՛ք՝ կետերի փոխարեն ըստ անհրաժեշտության գրելով և կամ եվ։

Հարևան, ագեվազ, գերեվարել, գինեվաճառ, դափնեվարդ, եվրոպացի, կարեվեր, կարևոր, համաեվրոպական, հոգեվարք, ոսկեվազ, սերկևիլ, վաղը ևեթ, հոգեվիճակ, ուղևոր, իջևանել, եղևնի։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...