1․ Աջ սյունյակից ընտրե՛ք յուրաքանչյուր կապակցության իմաստն արտահայտող բառը։
օշարակ, հողաթափ, հովեկ, աշակերտել, մատռվակ, ճարմանդ, դասավանդել, փեթակ, մեղանչել, թաղար, ողկույզ, պապակել, իջևան, թավուտ, սմքել
1․ Մրգահյութից զովացուցիչ ըմպելիք-օշարակ
2․ մեղք գործել-մեղանչել
3․ ծաղիկ աճեցնելու ծաղկաման- թաղար
4․ գինի մատուցող անձ-մատռվակ
5․ մեկի մոտ սովորել-աշակերտել
6․ ծարավից տանջվել, տոչորվել-պապակել
7․հագուստի, գոտու, ծայրերը միացնող օղակեռ-ճարմանդ
8․ ամառանոց եկած անձ-հովեկ
9․ մեղուների բույն-փեթակ
10․ տնային բաց ոտնաման-հողաթափ
11․ դաս տալ, ուսուցանել- դասավանդել
12․ խիտ թփերով ու ծառերով պատված տեղ- թավուտ
13․ չորանալ և կծկվել-սմքել
14․ ճամփորդների հանգրվանելու վայր-իջևան
15․ մեկ ցողունին աճած պտուղների ամբողջություն-ողկույզ
2․ Տրված բառերը խմբավորե՛ք հետևալ ձևով՝ հագուստի անվանումներ, ուտելիքի անվանումներ, սպասքի անվանումներ, բնակավայրի անվանումներ։
հագուստի անվանումներ-պատմուճան, տարազ, պարեգոտ
ուտելիքի անվանումներ-լավաշ, մածուն, աղանդեր, չամչարակ, ծիրանենի
սպասքի անվանումներ-կարաս, սկահակ, կուլա, փարչ
բնակավայրի անվանումներ-գյուղ, շեն, ավան, քաղաք
3․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի է։
Որևիցե, այժմեական, անէանալ, գրեթե, ինչևէ, վայրէջք, միջօրեական, դողէրոցք, վայրկենական, տարերք։
4․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի ը։
Ակնդետ, առընթեր, առնչվել, օրըստօրե, երկընտրանք, լուսնկա, խոչընդոտ, անդնդախոր, ունկնդիր։
5․ Արտագրե՛ք՝ կետերի փոխարեն ըստ անհրաժեշտության գրելով և կամ եվ։
Հարևան, ագեվազ, գերեվարել, գինեվաճառ, դափնեվարդ, եվրոպացի, կարեվեր, կարևոր, համաեվրոպական, հոգեվարք, ոսկեվազ, սերկևիլ, վաղը ևեթ, հոգեվիճակ, ուղևոր, իջևանել, եղևնի։
No comments:
Post a Comment