Thursday, April 27, 2017

Ալիքը և ժայռը

Կարդա առակը — Ալիքը և ժայռը
  • Եթե ալիքը մարդ լիներ, ինչպիսի՞ն կլիներ. իսկ ժա՞յռը:
Իմ կարծիքով, եթե ալիքը մարդ լիներ, նույն կերպ կվարվեր, կլիներ ավելի ու ավելի ընկերասեր։
Ժայռն էլ նույն կերպ կվարվեր, բայց նրա ընկերասիրությունը, իմ կարծիքով, մի քիչ կքչանար։

  • Մեկնաբանիր «շարժվել» բառը:
Իմ կարծիքով շարժվել նշանակում է, ոչ թե աջ ու ձախ գնալ, այլ նշանակում է գնալ երազանքի ետևից, ընկերություն անել բոլորի հետ, աշխատասեր լինել։

  • Շարժվել է պետք … ստեղծագոծական աշխատանք:
Շարժվել նշանակում է լինել աշխատասեր, լինել ընկերասեր և գնալ երազանքի ետևից։ Աշխատասեր լինելը դա լավ բան է։ Օգնում ես մայրիկիդ, հայրիկիդ, տատիկիդ և այլն։ Աշխատասեր լինելով դու շատ լավ բաների կարող ես հասնել։ Ընկերասեր լինելն էլ է լավ։ Ունես շատ ընկերներ։ Խաղում ես, ուրխանում ես, սովորում ես նրանց հետ։ Ընկերների հետ ավելի ու ավելի լավ  է անցնում։ Իմ ուրաախությունը, իմ ընկերուհիներն են։ Լավ է, որ գնում ես քո երազանքի ետևից։ Ուրեմն դու ընկերասեր, աշխատասեր և երազանքներով լի մարդ ես։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...