Wednesday, May 17, 2017

Լեզու

  • Ինչ լեզվով խոսեցին ,,Լեզու,, մանրապատումի հերոսները: Էլ ինչի լեզու կարող է լինել. թվարկիր ու նկարագրիր, թե այդ լեզվով ինչ կարելի է արտահայտել:
Նրանք միայն նայում էին իրար և ասում էին «Հըմ, հա», բայց այդ երկու բառով նրանք շատ բան հասկացան
  • Բառարանից օգտվելով՝ ,,լեզու,, բառի տարբեր իմաստներով կազմիր նախադասություններ:
Մարդիկ խոսում էին իրենց գյուղի լեզվով։
Դու լեզու չունե՞ս, որ ուրիշին ես ուղարկել ինձ մոտ:
Սուր լեզու ունես։
Այս մարդը խոսում է խուլ ու համրերի լեզվով։

  • ներկայացրու մի տեսարան քո ընտրած լեզվով (խմբային աշխատանք):
  • … լեզուն — կետերի փոխարեն դիր քո նախընտրած բառը և ստեղծագործիր:
Մաքուր լեզու

Չգիտեմ ինչու, մարդիկ մաքուր հայերենը դարձրել են կեղտոտ հայերեն։ Այդ գեղեցիկ ու մաքուր լեզուն։ Կան մարդիկ, ովքեր խոսում են մաքուր հայերենով։ Բայց ուրիշներն ասում են, որ այդպես մի խոսեք։ Այդ մարդիկ աղավաղում են մեր լեզուն։ Այդ մարդիկ խոսում են հայերեն, բայց ոչ մաքուր հայերնով։ Մի աղավաղեք մեր հայերենը։ Այնքան կաղավաղեք, որ մեր հայերենից ոչ մի բառ չի մնա։ Իմ կարծիքով հայերենն ամենագեղեցիկ լեզուն է։ Հնարավոր է, որ ես հայ եմ դրա համար եմ այդպես ասում։ Ես շատ եմ սիրում իմ լեզուն։ Ես ընդհամենը կուզեմ, որ չաղավաղեք մեր լեզուն։


No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...