Tuesday, May 16, 2017

Մրջյուններ

  • ,,Մրջյունները,, ստեղծագործությունից գտիր խլվլալ-վխտալ, ճամփորդ-անցորդ, տրորել- ոտնակոխ, սնունդ-պաշար, դատարկել-կրել, քրտնաջան-տենդորեն, մտածել-խորհել բառերի հոմանիշները և փոխարինիր տրվածներով:
խլվլալ-վխտալ, ճամփորդ-անցորդ, տրորել- ոտնակոխ, սնունդ-պաշար, դատարկել-կրել, քրտնաջան-տենդորեն, մտածել-խորհել

  • Քո կարծիքով ինչու՞ մրջյունները չեն հեռանում:
Իմ կարծիքով նրանք արդեն սովոր էին այդտեղին։ Արդեն տներ էին կառուցել, պաշար ունեին։ Այդքանը հազիվ ձեռք էին բերել։ Դրա համար չէին ուզում գնալ այդտեղից։

  • Ստեղծագործական աշխատանքի ի՞նչ վերնագիր հուշեց այս պատումը…
Աշխատասիրություն

Image result for աշխատասեր

Աշխատասեր լինելը դա շատ լավ բան է։ Օգնում ես մայրիկիդ, հայրիկիդ, տատիկիդ և այլն։ Աշխատասեր լինելով դու շատ լավ բաների կարող ես հասնել։ Աշխատասեր միայն չի նշանակում օգնել մայրիկիդ, հայրիկիդ և այլն։ Աշխատասեր նաև նշանակում է, որ դու լավ կատարես քո դպրոցի առաջադրանքները։ Դպրոցում աշխատասեր լինելով շատ լավ բաների կարող ես հասնել։ Երկու ձևով էլ պիտի աշխատասեր լինես։ Մարդիկ ասում են,որ խելացի մարդիկ լինում են ծույլ, բայց ես համաձայն չեմ այս մտքի հետ։ Ցույց տվեք, որ դուք հա՛մ խելացի եք, հա՛մ էլ աշխատասեր։ Աշխատասեր լինելու համար հարկավոր է կամքի ուժ, որ պետք է բոլոր մարդկանց։ Ծույլությունը մարդուն դարձնում է թուլամորթ, վախկոտ։ Ես աշխատասեր եմ և ուզում եմ միշտ լինել այդպես։ Ես իմ մեջ կգտնեմ կամքի ուժի մի փոքրիկ մաս, որը ինձ ամբողջ կյանքում կդարձնի աշխատասեր։ Եղեք միշտ աշխատասեր դա շատ լավ բան է։ 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...