Wednesday, October 25, 2017

Ծառերը

Առաջադրանքներ.
  • … լա՛վը չես, մեջդ վրեժ չկա: — Մեկնաբանիր:
Իմ կարծիքով այս մտքի իմաստն այն է, որ պետք չէ, որ լինես շատ լավը նաևպիտի լինես շատ փոքր վատը։ Վատը ասելով ես նկատի չունեմ լինես ամնավատ մարդը։ Պիտի լինես մի փոքր խորամանկ։

  • Ավելացրու քո առանձնացրած միտքը, առաջարկիր քննարկել:
Լա՛վը չես, խեղճ ես, լավը չես, զավա՛կս, որդիս, առաջնեկս, իմ հույսս, իմ թանկս, լա՛վը չես, մեջդ վրեժ չկա:

Իմ կարծիքով այս մտքի իմաստն այն է, որ պետք չէ, որ լինես շատ լավը նաևպիտի լինես շատ փոքր վատը։ Վատը ասելով ես նկատի չունեմ լինես ամնավատ մարդը։ Պիտի լինես մի փոքր խորամանկ։

  • Ինչպիսին են քեզ տեսնում ծնողներդ (պատում, ռադիոնյութ կամ տեսանյութ):
Ծնողներս ցանկանում են, որ ապագայում ես դառնամ լավ մասնագետ այն բնագավառում, որը ես կընտրեմ, ինչպես նաև լավ մարդ, պիտանի բոլորին։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...