Tuesday, October 24, 2017

«Հացը» երկրորդ մաս

Երկրորդ հատված —
  • Մի քիչ դժվար էր ուտվում, որովհետև ես չէի գնացել խոզերը փնտրելու, բայց ես ուտում էի: …Նրա մաքուր հայելու մեջ ես տեսա իմ կուշտ ու հիմար դեմքը, բայց շատ էի ծարավ, կռացա ջուր խմելու: — Այս տողերից կարելի եզրակացնել, որ տղան՝ (ընտրիր մեկ կամ ավելի տարբերակ, հիմնավորիր)
ա) միամիտ էր
բ) եսասեր էր
գ) թուլամորթ էր
դ) անկուշտ էր
ե) անպատասխանատու էր
զ) վախկոտ էր
է) խելացի էր
Իմ կարծիքով նա անպատասխանատու էր։ Նա ոչ մի բան չէր արել, բայց արդեն ուտում էր։ Նա չէր փնտրում խոզերին։ Նա պարզապես նտել էր։ 
  • — Դու գիրքդ կարդա — այս արտահայտությունը օգտակա՞ր խոսք է, թե վնասակար. ինչու՞:
Օգտակար է և վնասակար։ Պետք է գիրք կարդալ, բայց ոչ այնքան, որ մնաս գրքի ազդեցության տակ։

  • Ինչու՞ է պատմվածքի վերնագիրը «Հացը»:
Իմ կարծիքով այդ խոզերն էին նրանց ապրելու միջոցը և դրա համար էլ այս պատմվածքի վերնագիրը «Հաց» է։ 

  • Ստեղծագործական աշխատանք. թեմա՝ Ես արժանի եմ իմ ընտանիքին, ընտանիքս էլ՝ ինձ:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...