Friday, January 29, 2016

Հաշվետվություն

Բարև ձեզ, ես Մարիամ Հովհաննիսյանն եմ 5-1 դասարանից: Ձեզ եմ ներկայացնում իմ հաշվետվությունը այս կիսամյակի մասին: Ես այս կրթահամալիր նոր եմ եկել, բայց արդեն շատ լավ տպավորություններ ունեմ դպրոցի մասին: Այս կիսամյակում ես շատ գիտելիքներ ձեռք բերեցի: Մենք շատ արշավների գնացինք, ծանոթացանք Հայաստանի տեսարժան վայրերին, ձեռք բերեցինք շատ գիտելիքներ: Մասնակցել եմ շատ ֆլեշմոբների, որոնք շատ հետաքրքիր էին և ուսուցողական: Դպրոցում մենք շատ միջոցառումներ ենք կազմակերպել: Խոհարարական դասերին սովորել ենք գաթա թխել, պիցցա և աղցաններ պատրաստել: Քանի որ ձմեռային արձակուրդները մի քանի շաբաթով երկարացրեցին, մենք առցանց դասեր  արեցինք, որոնց շնորհիվ ետ չընկանք ուսումնական ծրագրից: Շատ ուրախ եմ, որ այս կրթահամալիրի սան եմ դարձել և կաշխատեմ այսուհետ ձգտել ավելիին:  

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...