Thursday, December 1, 2016

Ֆլորենտացի փոքրիկ գրագիրը

Ֆլորենտացի փոքրիկ գրագիրը

  • Քո կարծիքով հայրը որդուն պիտի սիրի միայն սովորելու՞ համար. ինչու՞:
Իմ կարծիքով ոչ, որովհետև երեխան չի ծնվում միայն սովորելու համար: Նա պիտի իր երեխային սիրի, կախված նրանից, թե այդ երեխան խելացի է, թե անխելք:

  • Ինչպես  կգնահատես Ջուլիոյի արարքը:
Նա վատ բան չէր անում, ուղղակի ուզում էր թեթևացնել իր հայրիկի գործը, որովհետև նրա հայրը շատ էր հոգնում այդ աշխատանքից:

  • Ինչի՞ց եք հասկանում, որ ծնողների կողմից սիրված եք, և երբ եք ձեզ անտեսված զգում ընտանիքում:
Երբ որ ես ծնողներիս կողմից սիրված եմ լինում նրանք իմ հանդեպ բարի են լինում, բայց երբ իմ քույրիկը ինձ բարկացնում է, ես էլ ստիպված նրա վրա եմ բարկանում, նա ասում է մայրիկին և մայրիկն ինձ վրա բարկանում է:

  • Ինչպե՞ս ես աջակցում ընտանիքիդ. պատմիր:
Ես օգնում եմ մայրիկիս տնային գործերում: Մեկ-մեկ էլ հայրիկիս եմ օգնում: Օգնում եմ քույրիկիս, որպեսզի իր դասերը վերջացնի ու ամենակարևորը լավ եմ սովորում, որովհետև ես իմ լավ սովորելով հաճույք եմ պարգևում ծնողնորիս:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...