Wednesday, December 7, 2016

Հովհար ու ներկեր

  • Խոստանում ենք, որ ամեն ինչից միշտ գոհ կլինենք: — Բացատրեք այս մտքի կարևորությունը:
Այս մտքի կարևորություն  այն է, որ այդ երեխաները հանուն իրենց ընտանիքի զոհողության են գնում և իրենց մայրիկին ու հայրիկին ասում են, որ նրանք ամեն ինչից գոհ կլինեն:

  • Պատմեք ձեր կատարած ամենատպավորիչ զոհողության մասին՝ հանուն ընտանիքի:
Ինձ հետ, դեռ այդպիսի դեպք չի պատահել, բայց եթե պատահի ես էլ պատմվածքի երեխաների նմա ամեն ինչից գոհ կլինեմ:

  • Ծնողներիս նվիրում եմ գոհությունս — ստեղծագործական աշխատանք (6-8 նախադասություն):
Իմ մայրիկն ու հայրիկը երազանքը այն է եղել, որ իրենց երեխաները լավ սովորեն դպրոցում: Լավ մարդ դառնան: Ես փորձում եմ այնպես անել, որ լավ սովորեմ: Օգնում եմ քույրիկիս, որ նա էլ լավ սովորի իր դասերը: Մայրիկիս ու հայրիկիս երազանքը ես ու քույրիկս ուզում ենք անպայման կատարել, որ նրանք գոհ լինեն ինձանից ու քույրիկիցս: 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...