Wednesday, May 16, 2018

Ինչպե՞ս շահեցնել դրամը

 20 Եկավ երրորդը և ասաց. «Տե՛ր, ահա քո տված դրամը, այն պահել էի մի թաշկինակի մեջ ծրարած։ 21 Վախենում էի քեզնից, որովհետև խիստ մարդ ես. վերցնում ես, ինչ որ քոնը չէ, և հնձում ես, ինչ որ չես սերմանել»։ 22 Տերը նրան ասաց. «Չա՛ր ծառա, քո խոսքո՛վ եմ դատելու քեզ։ Քանի որ գիտեիր, թե ես խիստ մարդ եմ, վերցնում եմ, ինչ որ իմը չէ, և հնձում եմ, ինչ որ չեմ սերմանել։

Այս առակի իմաստն այն է, որ եթե քեզ ինչ-որ բան տրվում է, ուրեմն պետք է այն օգտագործել, շատացնել եթե այս առակի տղայի պես տաք-տաք պահես, այն քեզանից կվերցնիեն։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...