Tuesday, December 11, 2018

Ուսումնական առաջին շրջան

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում անհաջողություններ տեղի չեն ունեցել։ Բլոգային աշխատանքը շատ հեշտ է։ Այս տարի, արդեն իմ բլոգի մուտքերի թիվը հասել է ավելի քան 16000-ի, իսկ նյութերի թիվը ավելի քան 1200-ի։ Ես չեմ կարող առանձնացնել իմ բլոգի ամենահաջող և ամենաշատ դիտումներ ունեցող նյութը և բաժինը, որովհետև բոլոր նյութերն ու բաժիններ էլ ուսուցողական և հետաքրքիր են։ Այս տարի ես մասնակցել եմ «Հոգևոր Հայաստան» նախագծին և այդ նախագծի շրջանակներում ընկեր Հասմիկի հետ գնացինք Գեղարդ, այնտեղ ամփոփելու այդ ամենը։ Իմ ամենասիրած ճամփորդություններից էր, որովհետև շատ գեղեցիկ ստեղծագործությունները և Գեղարդի բնությունն ու օդը շատ հետաքրքիր ազդեց ինձ վրա։ Նախագծային շաբաթվա իմ աշխատանքի թեմաներն էին երկրագործությունը և էկզոտիկ մրգերը։ Կատարել եմ շատ հետազոտական աշխատանքներ և թարգմանություններ։ Մարզական գործունեությունս ընտրել եմ վոլեյբոլ, իսկ ընտրությամբ գործունեությունը ընտրել եմ կինո-ֆոտո։ Պատմությունը այս տարի ավելի հետաքրքիր էր։ Ունեինք նոր ուսուցչուհի և նրան շատ սիրեցինք։ Բոլոր առարկաներն այս տարի ավելի հետաքրքիր էին և պահանջում էին մանրամասն հետազոտություն։Այս ուսումնական տարին շատ հաջող է անցնում և այդպես էլ կշարունակվի։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...