Պատմել Նոր ժամանակների համաշխարհային մշակույթի մասին:
Կրթության և գիտությա ոլորտներում արձանագրվեցին մեծ տեղաշարժեր։ Սկսեց փոխվել մարդկանց վերաբերմունքը ուսման և դպրոցների վերաբերյալ։ Եվրոպական մշակույթ հասկացությունը կարելի է համարժեք համարել եվրպական քաղաքակրթության, կամ արևմտյան քաղաքակրթություն եզրույթի հետ: նոր ժամանակաշրջանի պատմությունը եվրոպայում ընդ գրկում է 17-19 դարերը, որը բավական բարդ և հակասական է ինչպես քաղաքական մշակութային, այնպես էլ սոցիալ տնտեսական գործըն-թացների տեսանկյունից: Դեռ նոր ժամանակներին նախորդած վերածննդի շրջանը փոխել էր մարդկանց պատկերացումը աշխարհի մասին: Առաջ է եկել հումանիզմը, որի հետևորդները բնության ու մարդկանց կյանքը սկսեցին բացատրել ոչ թե կոնով այլ գիտության նվաճումներով: Մարդը, նրա բարեկեցությունը և երջանկությունը դարձան հումանիզմի գաղափարախոսության հիմքը: Արվեստը աստիճանաբար սկսեց ազատվել կրոնի վերահսկողությունից և ի հայտ եկան նոր ոճեր, ուղղություններ, որոնք ունեին զուտ աշխարհիկ բնույթ: Միաժամանակ արտադրության զարգացումը հրամայական էր դարձնում գիտության տարածմանը, մասնագիտացմանը և գիտական հայտնագործությանը և այս ամենը խթան դարձավ եվրոպական կրթական համակարգի բարեփոխումների և կրթվածության մակարդակի բարձրացման գործընթացին: Դա էր պատճառը, որ նոր ժամանակներում կրթությունը սկսեց ստանալ զանգվածային բնույթ, ընդգրկելով սոցիալական բոլոր շերտերը:Վերածննդի ժամանակ ձևավորված նոր կթական համակարգը արդեն 19-րդ.դ վերջին մեծ ազդեցություն թողեց հոգևոր կյանքի բոլոր ոլորտների վրա: Նրա միջոցով գիտական գիտելիքները և գեղարվեստական արժեքները թափանցեցին ժողովրդի գիտակցության մեջ:
Թվարկել Նոր ժամանակների կրթական ձեռքբերումները:
Նոր ժամանակներում ստեղծվել են շատ բարձրագույն համալսարաններ և դպրոցներ։ Բացվել են նաև քոլեջներ, գիմնազիաներ և լիեյներ։ Սկսեցին ուսուցանել մաթեմատիկա, լեզուներ, բնագիտայան առարկաներ, պատմություն և այլն։ Առաջին անգամ բացվել են մանկապարտեզներ նոր ժամանակներում։
Ներկայացնել Նոր ժամանակների գիտության առանձնահատկությունները:
Կրթության և գիտությա ոլորտներում արձանագրվեցին մեծ տեղաշարժեր։ Սկսեց փոխվել մարդկանց վերաբերմունքը ուսման և դպրոցների վերաբերյալ։ Եվրոպական մշակույթ հասկացությունը կարելի է համարժեք համարել եվրպական քաղաքակրթության, կամ արևմտյան քաղաքակրթություն եզրույթի հետ: նոր ժամանակաշրջանի պատմությունը եվրոպայում ընդ գրկում է 17-19 դարերը, որը բավական բարդ և հակասական է ինչպես քաղաքական մշակութային, այնպես էլ սոցիալ տնտեսական գործըն-թացների տեսանկյունից: Դեռ նոր ժամանակներին նախորդած վերածննդի շրջանը փոխել էր մարդկանց պատկերացումը աշխարհի մասին: Առաջ է եկել հումանիզմը, որի հետևորդները բնության ու մարդկանց կյանքը սկսեցին բացատրել ոչ թե կոնով այլ գիտության նվաճումներով: Մարդը, նրա բարեկեցությունը և երջանկությունը դարձան հումանիզմի գաղափարախոսության հիմքը: Արվեստը աստիճանաբար սկսեց ազատվել կրոնի վերահսկողությունից և ի հայտ եկան նոր ոճեր, ուղղություններ, որոնք ունեին զուտ աշխարհիկ բնույթ: Միաժամանակ արտադրության զարգացումը հրամայական էր դարձնում գիտության տարածմանը, մասնագիտացմանը և գիտական հայտնագործությանը և այս ամենը խթան դարձավ եվրոպական կրթական համակարգի բարեփոխումների և կրթվածության մակարդակի բարձրացման գործընթացին: Դա էր պատճառը, որ նոր ժամանակներում կրթությունը սկսեց ստանալ զանգվածային բնույթ, ընդգրկելով սոցիալական բոլոր շերտերը:Վերածննդի ժամանակ ձևավորված նոր կթական համակարգը արդեն 19-րդ.դ վերջին մեծ ազդեցություն թողեց հոգևոր կյանքի բոլոր ոլորտների վրա: Նրա միջոցով գիտական գիտելիքները և գեղարվեստական արժեքները թափանցեցին ժողովրդի գիտակցության մեջ:
Թվարկել Նոր ժամանակների կրթական ձեռքբերումները:
Նոր ժամանակներում ստեղծվել են շատ բարձրագույն համալսարաններ և դպրոցներ։ Բացվել են նաև քոլեջներ, գիմնազիաներ և լիեյներ։ Սկսեցին ուսուցանել մաթեմատիկա, լեզուներ, բնագիտայան առարկաներ, պատմություն և այլն։ Առաջին անգամ բացվել են մանկապարտեզներ նոր ժամանակներում։
Ներկայացնել Նոր ժամանակների գիտության առանձնահատկությունները:
No comments:
Post a Comment