Monday, May 13, 2019

Տարվա ամփոփում․

Իմ այս տարվա աշխատանքից գոհ եմ։ Ես այս տարի շատ բաներ եմ սովորել։ Ութերորդ դասարանը շատ շուտ անցավ։ Ավելի շատ սկսեցի սիրել հանրահաշիվ և երկրաչափություն առարկաները։ Արդեն մոտավորապես պատկերացնում եմ իմ ապագա մասնագիտությունը։ Արդեն ավագ դպրոցի շեմին ենք և ես ունեմ մի փոքր վախ և այդպես էր նաև այն ժամանակ, երբ պիտի տեղափոխվեինք միջին դպրոց։ Իմ կարծիքով ավագ դպրոցում ավելի հետաքրքիր է անցնելու դասերը։ Ես ավելի շատ սպասում եմ 10-րդ դասարանին, որովհետև մենք ենք կազմելու մեր դասացուցակը և որոշելու, թե ով է լինելու մեր ուսուցիչը։ 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...