Wednesday, May 8, 2019

Տրամաբանական մաթեմատիկա

  1. Աղջիկների 2/3 – ը և տղաների 3/4 – ը նախընտրեցին օգտագործել գրիչ մատիտի փոխարեն։  Աղջիկները կազմում էին սովորողների 60% – ը։  Ոսանողների քանի՞ տոկոսը նախընտրեց օգտագործել գրիչ։

2. Հաշվիր պատկերի մակերեսը
էէէ
20*20=400,  20-4=16,  16:2=8
8*8=64, 64*4=256, 400-256=144

3. Գտիր X ևY – ը
XX3 = XYYX
XX=11
11*11*11=1331
1331=XYYX
4. Քառակուսու ներսում ներգծված ո՞ր եռանկյան մակերեսն է ամենամեծը։
էէէԲոլոր դեպքերում էլ հավասար է
5. Մգացված պատկերի մակերեսը մեծ շրջանի մակերեսի ո՞ր մասն է։
էէէ

6. What is more powerful than evil?
Is there anything more powerful than evil?
Is evil a problem?
Write down your options.
Yes, evil is a problem.
7. Նկարագրեք շարժումը
111
Իմ կարծիքով պատկերը իջնում է ներքև։
8. Բրունո Կատալանոի գործերց է։  Ինչպե՞ս եք հասկնում այս քանդակը;
222
Իմ կարծիքով մեջտեղում ապակի է տեղադրված։
9. Հնարավո՞ր է նման բան
222
այո

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...