Առաջադրանք
1․ Տրված նախադասությունների մեջ որոշիր՝ որն է երկրորդականը։ 2․ Որոշիր երկրորդական նախադասության շարադասությունը։ 3․ Որոշիր երկրորդական նախադասության կապակցման միջոցը եւ շարահյուսական պաշտոնը։
6․ Երևի Միհրդատը չէր զգացել, որ իր խոսքերով ամենից առաջ ինձ է վիրավորում ։-վերջադաս, ուղիղ խնդիր, որ-ստորադասական շաղկապ 7․ Ամեն ինչ աղոթքով չես կարող անել, չնայած տատս միշտ ապավինում էր աղոթքի զորությանը։ -վերջադաս, չնայած-ստորադասական շաղկապ, զիջման պարագա 8․ Թեև քսանհինգ տարեկան չկար, բայց հասցրել է երկու արտոնագրել։-նախադաս, թեև-ստորադասական շաղկապ, զիջման պարագա։ 9․ Չե՞ք նեղանում, որ այսպես համարձակ եմ խոսում։-վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, պատճառի պարագա 10․ Գաբրիելը չէր թաքցնում, որ ինքը կապված է ինչ-որ կասկածելի անձանց հետ։-վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, ուղիղ խնդիր 11․ Փողոցի ամայության մեջ միայն մի մարդ կար՝ պահակը, որ արձանի պատվանդանի տակ հետ ու առաջ էր անում։-վերջադաս, որ-հարաբերական դերանուն, որոշիչ 12․ Անցնում եմ Երևանի հարավային թաղամասերից մեկով, որ բռնեմ Արարատյան դաշտի ճանապարհը։-վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, նպատակի պարագա 13․ Հասարակ ալմաստը, որ չհղկված ադամանդն է, բարձր է գնահատում հղկվածից և գաղտնի ընդունակություններ վերագրում նրան։ միջադաս, որ-հարաբերական դերանուն, բացահայտիչ 14․ Քչերը հավանաբար գիտեին, որ այդ ամենը մտացածին է։-վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, ուղի խնդիր 15․ Կան գիտնականներ, որ խճճվում են մանր փաստերի թփուտներում և չեն կարողանում տեսնել վիթխարի անտառը։- միջադաս, որ-հարաբերական դերանուն, որոշիչ 16․ Այս լուռ հայացքը մեկն է այն բանալիներից, որոնք բացում են Համլետի խորախորհուրդ հոգին ։-վերջադաս, որոնք-հարաբերական դերանուն, որոշիչ 17․ Մեր պատմության մեջ հիշատակվում է, որ Նաիրիի հայերը եղել են կապուտաչյա ու խարտյաշ։-վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, ուղիղ խնդիր 18․ Համլետի պատասխանը պետք է արտասանվի այնքան բնական ու հանդարտ, որ կասկած չհարուցի նրան շրջապատող լրտեսական ականջներին։ -վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, նպատակի պարագա 19․ Քո ասածով որ շարժվեի , տարեգիրքը հեղափոխության տարեդարձին լույս չէր տեսնի։-նախադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, պայմանի պարագա 20․ Ես ջանում էի, որ անբասիր պահեմ ուսուցչի անունը ։-վերջադաս, որ-ստորադասական շաղկապ, ուղիղ խնդիր 21․ Ես այն ոգին եմ, որ դրախտի բուրմունքներն է տարածում աշխարհեաշխարհ։-որ-հարաբերական դերանուն, որոշիչ
No comments:
Post a Comment