- Գրել տրված բառերի երկուական հոմանիշ՝ հրահանգ, կռնակ, հնչել, առաձգական, ցատկել, պաղատագին, շփոթեցնել, մտահոգվել, վեճ, սկահակ, գրավիչ:
հրահանգ-Խրատ, պատվեր
կռնակ-Թիկունք, մեջք
հնչել-Արտաբերել, արտասանել
առաձգական-ճկուն, դյուրաթեք
ցատկել-Թռչել, ոստնել
պաղատագին-աղաչել, խնդրել
շփոթեցնել-Խանգարել, շվարացնել
մտահոգվել-Անհանգստանալ, մտատանջվել
վեճ-Կռիվ,հակաճառություն
սկահակ-գավաթ, բաժակ
գրավիչ-Դյութիչ, հրապուրիչ
- «Տեր» պետք է որ շատ բան նշանակի, բայց ինչ որ նշանակում է, լավ է: — Բացատրիր, թե ինչ ես հասկանում տեր ասելով. ի՞նչ հատկանիշներ են պետք տեր լինելու համար: Այն դժվա՞ր կոչում է, թե՝ հեշտ.ինչու՞:
Ես տեր ասելո հասկանում եմ, մարդկանց փրկիչ: Տերը պետք է լինի բարի, խելացի...նաև պետք է լինի խորամանկ, որ կարողանա դժվար պահերից դուրս գալ:
- Ես կարծում եմ, որ ամեն մարդ կարող է ինձ շփոթեցնել, բայց դա ինձ համար կարևորություն չունի, որովհետև ես հավատում եմ։ — Ինչու՞ Հոմերը չէր վախենում շփոթվելուց: Հավատն ինչպե՞ս կարող է մարդուն ուժ տալ:
Հոմերը չէր վախենում ոչ մի բանից: Ես եթե ինչ որ մի բան որոշեմ անել, ուրեմն ոչ մեկի չպիտի լսեմ, եթե լսեմ չեմ կարողանա աշխատել, կշփոթվեմ:
- Ստեղծագործական աշխատանք (4-6 նախադասությամբ) — Հավատում եմ (կամ ուզում եմ հավատալ) ինչի՞ն…
Ես հավատում եմ, որ Հայաստանում կշատանան այգիները, անտառները և այլն: Կուզեի, որ Հայաստանը նորից ծովից-ծով դառնար: Կուզեի, որ Հայաստանը դառնա աշխարհի ամենա մեծ երկիրը և բոլոր մարդիկ ուրիշ երկրներից գան Հայաստան:
No comments:
Post a Comment