Wednesday, September 8, 2021

Նախագիծ

Իմ կրթական հավակնությունները

Նպատակը՝ ներկայացնել, թե ինչ կրթվելու հնարավորություններ է տալիս մեր երկիրը և մենք, որ տարբերակից ենք օգտվում

Ժամկետը՝ սեպտեմբերի 1-10

Փուլերը՝

ա․ հետազոտական-ռեսուրսներ, հնարավորություններ

ՀՀ-ում մենք ունենք հնարավորություններ սովորելու համալսարաններում, դպրոցներում, քոլեջներում, կարող ենք օգտվել գրադարաններից, օնլայն գրադարաններից, ինքնակրթվել։ Կարող ենք հարցեր տալ մեր ուսուցիչներին։ Ունենք նաև հնարավորություն օգտվելու համացանցից և այնտեղից սնանալ շատ հարցերի պատասխաններ։ 

Ուսումնական հաստատությունների տիպերն են`

1) նախադպրոցական.

2) հանրակրթական.

21) նախնական մասնագիտական.

3) միջին մասնագիտական.

4) բարձրագույն մասնագիտական.

5) լրացուցիչ կրթության, այդ թվում՝ արտադպրոցական դաստիարակության.

6) հետբուհական մասնագիտական կրթության:

բ․ վերլուծական-իմ ընտրությունը

Կրթվելու տարբերակները շատ են և մեզ մնում է հասկանալ, որն է ավելի նապատակարմար։ Ես հաճախել եմ մանկապարտեզ և հիմա սովորում եմ ավագ դպրոցում։ Կրթվելու տիպերից ես օգտվում եմ համացանցից, ինքնակրթվելուց, գրադարանից և նաև դիմում ուսուցիչների օգնությանը և այլն։ Կարծում եմ, որ ամենա բազմազանը ինքնակրթվելն է, որովհետև այն բաղկացած է տարբեր ոլորտներից։

գ․ նախապատրաստում քննարկման, հանդիպումներ կրթական գործի կազմակերպիչների հետ

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...