Wednesday, September 28, 2016

English

Նասրեդինը էշի վրա դրեց խաղողով լի երկու մեծ զամբյուղ և գնաց խանութ: Կեսօրին շատ տաք էր, նա կանգնեց մեծ ծառի ստվերի տակ: Այնտեղ կային մի քանի այլ տղամարդիկ, բոլորն էլ ունեին էշեր և զամբյուղներ՝ խաղողներով լի: Ճաշից հետո, նրանք գնացին քնելու: Որոշ ժամանակ անց, Նասրեդինը սկսեց խաղողներ վերցնել մյուս տղաների զամբյուղներից և դնել իր զամբյուղի մեջ: Հանկարծ տղամարդկանցից մեկը վեր կացավ և տեսավ այդ.
-Ի՞նչ ես անում,-ասաց նա ջղայնացած: 
-Օհ,-ասաց Նասրեդինը,- մի անհանգստացեք ինձ համար: Ես կիսախելագար եմ, և ես շատ տարօրինակ բաներ եմ անում: 
- Օհ, իսկապե՞ս,- ասաց մի տղամարդ: Ինչու՞ երբեմն չես վերցնում խաղող քո զամբյուղից և դնում մեկ ուրիշի զամբյուղում: 
- Դու չհասկացար ինձ,- ասաց Նասրեդինը:
- Ես ասացի, որ ես կիսախելագար եմ, ոչ թե  ամբողջությամբ խելագար:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...