Wednesday, September 7, 2016

English

Ալին, ով աշխատոմ էր տնից հեռու, ուզոմ էր նամակ ուղաարկել իր կնոջը, բայց նա, ոչ՛ կարդալ գիտերկ, ոչ՛ գրել, և նա աշխատում էր ամբողջ օրը, նա կարող էր նամակ գրողին գտնել երեկոյան։ Ի վերջո, նա գտավ նամակ գրողի տոնը ում անունը Նասրեդին է։ Նասրեդինը արդեն անկողնում էր։
-Արդեն ուշ է,- ասաց նա։ Ինչ ես ուզում։ Ես ուզում եմ դու գրես նամակ իմ կնոջը,-ասաց Ալին։Նասրեդինը դժգոհեց։ Նա մտածեց մի քանի վարկյան և հացրեց․ «Նամակը հեռո՞ւ է գնալու»։
-Ինչի համար,-պատասխանեց Ալին։
-Իմ ձեռագիրը այնքան տարօրինակ է , որ միայն ես եմ կարողանում կարդալ, և եթե պետք է երկար ճանապարհ անցնեմ, որ քո նամակը կնոջդ համար ընթերցեմ, ապա այն շատ գումար կարժենա։
Ալին արագ հեռացավ։





1.He wanted to send a letter to his wife.
2.He could neither read nor write.
3.He look for somebody to write his letter at night.
4.He find a Nasredin.
5. Nassredin was already in bed.
6. I want you to write a letter to my fife.
7.Ali went away quickly.




Ծեր մարդը մահացավ և իր որդուն թողեց շատ փող, բայց տղան հիմար երիտասարդ էր, և արագորեն ծախսեց ողջ գումարը և շուտով նա ոչինչ չուներ: Իհարկե, երբ դա պատահեց նրա բոլոր ընկերները լքեցին իրեն: Երբ նա աղքատ և միայնակ դարձավ, նա գնաց տեսնելու Նասրեդինին, ով բարի, խելացի ծեր մարդ էր և հաճախ օգնում էր մարդկանց ովքեր խնդիրներ ունեին: Իմ փողերը վերջացել են և իմ ընկերները լքել են ինձ՚՚. ասաց երիտասարդ մարդը: ՙՙԻ՞նչ կլինի հիմա իմ հետ՚՚:Մի անհանգստացիր երիտասարդ տղա՚՚. պատասխանեց Նասրեդինը: ՙՙՇուտով ամեն ինչ լավ կլինի: Սպասիր և դու քեզ ավելի երջանիկ կզգաս՚՚:Երիտասարդ մարդը շատ գոհ էր: ՙՙԵս պատրաստվում եմ նորից հարստանա՞լ՚՚. նա հարցրեց Նասրեդինին:ՙՙՈչ ես դա չեմ ասում՚՚. ասաց ծեր մարդը: ՙՙԵս ուզում եմ ասել, որ դու շուտով կսովորես աղքատ և առանց ընկերների ապրելուն՚՚:
An old man died and left his son a lot of money.
He was foolish man.
He quickly spend all the money’
All his friends left him.
He went to see Nasreddin.
He went to Nasreddin, because he was poor and his all friends left him.
The young man say to Nasreddin. “My money has finished and my friends have gone”.
Nasreddin answer. “Don`t worry, young man”.
The young man was very glad.
He asked.”Am I going to get rich again”.
No, I didn`t mean that.

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...