6-րդ դասարան
- 1 մ կողով խորանարդը կտրատել են 1 սմ կողով խորանարդիկների, այնուհետև շարել դրանք իրար կողքի, շարքով: Ի՞ նչ երկարություն կունենա շարքը:
- Արամը ինչ, որ թիվ բազմապատկեց 10-ով և ստացավ պարզ թիվ: Հայկը այդ նույն թիվը բազմապատկեց 15-ով և էլի ստացավ պարզ թիվ: Այդպիսին հնարավո՞ր է արդյոք:
ոչ
- Ո՞րն է այն ամենափոքր բնական թիվը, որի քառակուսին սկսվում է 111-ով:
7-րդ դասարան
- Կգտնվե՞ ն արդյոք x,y,z բնական թվեր, որոնք բավարարում են 28x+30y+31z=365 հավասարմանը:
- Գոյություն ունի՞ արդյոք 10 բնական թվերից բաղկացած հավաքածու, որի յուրաքանչյուր թիվ չի բաժանվում մնացած թվերից ոչ մեկի վրա, իսկ յուրաքանչյուրի քառակուսին բաժանվում է մնացած բոլոր թվերի վրա:
- Որ՞ ն է այն փոքրագույն թիվը, որը եթե կցագրենք 2013-ին աջից կստացի լրիվ քառակուսի:
- Եռանկյան կողմերից մեկին տարած բարձրությունը հավասար է այդ կողմի կեսին: Կտրատեք այդ եռանկյունը երեք մասերի այնպես, որ դրանցով հնարավոր լինի կազմել քառակուսի:
8-րդ դասարան
- Հավասա՞ր են արդյոք այն եռանկյունները, որոնք ունեն երեքական հավասար անկյուններ և երկուական հավասար կողմեր:
- 300 գագաթի անկյուն ունեցող հավասարասրուն եռանկյունը կտրատեք երեք այնպիսի մասերի, որ դրանցով հնարավոր լինի կազմել քառակուսի:
No comments:
Post a Comment