Monday, October 3, 2016

Մայրենի

Առաջադրանքներ.
  • Լավագույն բարեկամները հանգիստ ու անհոգ են, նրանք ընկերություն են անում առանց նույնիսկ իրար հետ խոսելու կարիք զգալու: — Քեզ համար ո՞վ կարող է լինել լավագույն բարեկամ:
Լավագույն բարեկամ կարող է լինել այն մարդը, ով օգնում է մյուսին նաև կարող է լինել քո ընկերը:

  • Ինձ թվում է, որ երեխան միշտ ինչ֊որ մանկական բան է որոնում մեծերի մեջ։ — Գրիր, թե ի՞նչ ես փնտրում մեծերի մեջ:
Դրսում, եթե ինչ որ մեկին տեսնում եմ, փնտրում եմ նրա մեջ, թե նա բարեկիրթ, արդա՞ր մարդ է, թե՞-ոչ:

  • Մոր տված խորհուրդներից ո՞րը դու կընդունեիր. ինչու՞:
 Կարևոր չէ, թե ինչ սխալներ կգործես կյանքում, մի վախեցիր գործած սխալներիդ համար կամ նորերը գործելուց։ Դու բարի սիրտ ունես, վստահիր սրտիդ, ունկնդրիր նրան և շարունակիր ճանապարհդ առանց կանգ առնելու։ 

Կարևորը այն է, որ դու թեկուզ սխալ գործ անելու դեպքում պետք է չվախենաս:

  • Ստեղծագործական աշխատանք (6-8 նախադասությամբ) — Երբևէ լսե՞լ ես քո սրտի ձայնը. ի՞նչ է այն քեզ ասում:
Մի անգամ ես և մայրիկս գնացինք ինձ վերնաշապիկ գնելու: Տարբեր խանութներ մտանք, բայց ինձ ոչ մի բան դուր չեկավ: Հետո մտանք մյուս  խանութը: Այնտեղ երկու վերնաշապիկ ինձ դուր եկավ: Մեկը սպիտակ, իսկ մյուսը մուգ կապույտ: Երկուսն էլ շատ գեղեցիկ էին, բայց ես չգիտեի, որը գնենք: Սրտիս ձայնն ինձ հուշեց, որ գնենք մուգ կապույտ վերնաշապիկը, որովհետև սպիտսկ վերնաշապիկն ավելի շուտ է կեղտոտվեւմ, իսկ մուգ կապույտի վրա այդքան շուտ չի երևա կեղտը: 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...