Առաջադրանքներ.
- Գրել տրված բառերի հոմանիշներ բառարանի օգնությամբ. երիցական, հուղարկավոր, թափոր, աղեկտուր, խարկած, արարիչ, հեկեկալ, հավիտենական, անպատշաճ, ընդմիշտ, համեստ, երկյուղ, պապանձվել, կլանել, բովանդակ, պրպտել, ոլորտ, ակնածանք
Երիցական-հոգևորական
հուղարկավոր-Գերեզմանավոր
թափոր-Երթ, շքերթ
աղեկտուր-մորմոքող
խարկած-բոված
արարիչ-Աստված
հեկեկալ- Հեծկլտալ, լալ, արտասվել
հավիտենական-Հավերժական, մշտական
անպատշաճ- անհարմար, անհամապատասխան
ընդմիշտ-Մշտապես, առմիշտ, առհավետ, հավետ, հավերժ, հավիտյան, մշտական
համեստ-Պարկեշտ, առաքինի
երկյուղ-Վախ, սարսափ, ահ
պապանձվել-լռել
կլանել- Կուլ տալ, ուտել
բովանդակ-Բոլոր, ամբողջ, ամեն
պրպտել-Փնտրել, որոնել
ոլորտ-Շրջան
ակնածանք-պատիվ, հարգանք
- Բոլորը լուռ էին, որովհետև իմաստություն էին որոնում: — Լռությունն ու իմաստությունն ինչպե՞ս են կապված իրար:
Լռում էին, որովհետև բոլորն էլ,եթե բարձրաձայն կարդային, ոչ մեկը չէր հասկան, թե ինչ է կարդացել:
- Վերջին վաթսուն տարիներին շատ գրքեր եմ կարդացել և չեմ կարող ասել, թե ինչ֊որ բան կփոխվեր, եթե կարդացած չլինեի։ — Մեկնաբանիր գրադարանավարուհու արտահայտած միտքը՝ հերքելով կամ համաձայնելով դրա հետ:
Գրադարանավարուհին ասում է, որ նա այդ գրքերը կարդար էլ, չկարդար էլ, ոչ մի բան չէր փոխվի:
Ես համաձայն չեմ նրա հետ, որովհետև եթե այդպես լինի, մենք գիրք չենք կարդա:
- Ի՞նչ ես կարծում՝ ի՞նչ էր սովորել Յուլիսիսը, որ ուրախ ցատկոտում էր:
Նա թռչկոտում էր, որովհետև իրեն թվում էր, թե ինչ որ մի բան սովորել է:
No comments:
Post a Comment