Monday, November 21, 2016

Էդմոնդո դե Ամիչիս Սիրտը առաջին մաս

Բացատրիր բառերը՝ բառարանի օգնությամբ. դժկամություն, խռնվել, շքամուտք, տրտմել, աղախին, վշտահար, անձուկ, խռիվ մազեր, անմորուս, ալեխառն, ուղղաձիգ, ջանք:
դժկամություն-Տհաճություն, անբավականության զգացում:
խռնվել-Իրար վրա գալ՝ թափվել:
շքամուտք-Շենքի գլխավոր՝ շքեղ մուտք՝ դարպաս:
տրտմել-Տխրել, վշտանալ:
աղախին-Վարձու տնային աշխատող կին:
վշտահար-Վշտից տանջված՝ տանջվող, ծանր վշտի ենթարկված, վշտաբեկ
անձուկ-Նեղ, նեղվածք: 
խռիվ մազեր- խճճված մազեր
անմորուս-Անմորուք
ալեխառն-Սպիտակի հետ խառն, սպիտակախառն:
ուղղաձիգ-Ուղիղ ձգվող, ուղիղ գիծ՝ մակերես կազմող:
ջանք-Աշխատանքի համար գործադրված եռանդ՝ ուժ՝ ճիգ:
Պատմիր, թե ինչը կամ ում ես կարոտում կրտսեր դպրոցից, ինչը կամ ում քեզ հետ կբերեիր Միջին դպրոց, ինչպե՞ս ես հարմարվել նոր միջավայրին:
Ես կարոտում եմ բոլորին, որովհետև ես կրտսեր դպրոցում բոլորին շատ եմ սիրել: Ես կուզեի, որ բոլորը գային Միջին դպրոց: Միասին ավելի հետաքրքիր ու լավ կլիներ: Ամեն մեկն էլ սկզբում չի կարողանում հարմարվել նոր միջավայրին: Հետո կամաց-կամաց հարմարվում է: Ես արդեն հարմարվել եմ այս դպրոցին: Ես Միջին դպրոցից սիրում եմ բոլոր դասասենյակները, բայց ավելի շատ սիրում եմ պարի դասասենյակը, որովհետև ես պարել շատ եմ սիրում:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...