Thursday, November 24, 2016

Ձեղնահարկում, Դպրոց

ՁեղնահարկումԴպրոց

  • Բառային աշխատանք — ձեղնահարկ, վտիտ, բումազե, վարանել, մղել, քսակ, ջանալ, ողորմելի, խորհել, տափաստան, հովիտ, հեղեղատ:
ձեղնահարկ-վերնահարկ
վտիտ- թուլակազմ
բումազե-Մի երեսը մազեղեն խավով պատված բամբակյա գործվածք: 
վարանել-Երկմտության մեջ ընկնել, երկընտրանքի մեջ լինել, տատանվել, տարակուսել:
մղել-Ուժի միջոցով մի բան տեղից առաջ շարժել՝ տանել:
քսակ- Փոքրիկ տոպրակ՝ փող, ծխախոտ ևն պահելու համար:
ջանալ-Ջանք թափել՝ ճիգ գործադրել որևէ ցանկալի արդյունքի հասնելու համար, որևէ նպատակի
ուղղված ջանքեր գործադրել:
ողորմելի-Խղճալի, խիղճ՝ գութ շարժող, գթալու արժանի: Ողորմելի այրի՝ ծերունի:
խորհել-Մտածել, մտքում դատել՝ կշռադատել, որոճալ: 
տափաստան-Անտառազուրկ՝ խոտով ծածկված, սովորաբար՝ անծայրածիր հարթ տարածություն, որ ընկած էկլիմայական չոր գոտում:
հովիտ-Լեռների միջև երկանակի տարածվող հարթավայր:
հեղեղատ-Հեղեղի փորած անցք, այն տեղը, որով հեղեղը ճեղքել-անցել Է:

  • Այդ երեխայի մեկ օրվա աշխատանքը ավելի արժե, քան քո ամբողջ տարվա աշխատանքը: — Ի՞նչ ի նկատի ուներ մայրը, և արդյո՞ք համաձայն ես նրա հետ. ինչու՞:
Այո, ես համաձայն  եմ այդ մտքի հետ, որովհետև հարուստների երեխաները, երբ ուզում սովորում են կամ չեն է սովորում, իսկ աղքատի երեխաները ուզումեն սովորել, բայց համապատասխան պայմանները չունեն:

Պատկերացրու հսկայական շարժումը, որի մի մասը հանդիսանամ ես նաև դու: — ստեղծագործական աշխատանք՝ 6-8 նախադասությամբ:

Ես չեմ սիրում, որ ինչ-որ մեկը աղբ է թափում գետնին: Ես կամ պահում եմ ինձ մոտ, մինչև տուն հասնեմ և գցեմ աղբամանը կամ թափում եմ դրսի աղբամանի մեջ: Եթե մարդիկ շարունակեն աղբ թափել դրսում, այդ աղբը նաև վնաս կտա բնությանը: Օրինակ՝ եթե մարդիկ տոպրակը շչտեն և այդ տոպրակը ընկնի ծաղիկի վրա, այդ ծաղիկը կսկսի թոռոմել: Մենք մեր դպրոցի բակում ոչ մի աղբ չենք թափում: Մաքրում ենք աղբից մեր դպրոցի շրջապատը:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...