Sunday, December 4, 2016

Նախանձը

Նախանձ

  • Տես, որ հանկարծ նախանձի օձը չսողոսկի հոգիդ, նա կրծում է միտքը ու փչացնում սիրտը։ — Ինչպե՞ս ես հասկանում այս նախադասությունը:
Ուզում էր ասել, թե նա վատ սիրտ ունի և կարող է քեզ էլ այդպիսին դարձնել, զգույշ եղիր:

  • Վոտինին չհամարձակվեց հայացքն անգամ բարձրացնել նրա վրա: — Կարո՞ղ ես բացատրել, թե ինչու՞ Վոտինին չէր կարողանում նայել Դերոսսիին:

  • Ինչպե՞ս ես դու վերաբերվում այն մարդկանց, ովքեր քեզ նախանձում են. ինչու՞:
Ովքեր ինձ նախանձում են, ես նրանց հետ չեմ շփվում, որովհետև նրանք կարող են ինձ վատ բան անել: Ինձ թվում է, որ ես ոչ մեկին չեմ նախանձում, որովհետև նախանձելը վատ բան է: Կան մարդիկ, որ ինչ-որ մեկին նախանձում է, առանց իմանալու, որ դա վատ բան է և կարող է այդ նախանձով իրեն վնասել: 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...