Wednesday, March 1, 2017

Մարկ Տվեն․ տնային աշխատանք․ մայրենի

Գլուխ  չորրորդ
  • Առաջարկիր հատված՝ քննարկելու համար:
  • Կուշտ ստամոքսը ոչինչ չարժե, երբ խելքն ու սիրտը քաղցած են:
Ես համաձայն եմ այս մտքի հետ, որովհետև եթե կուշտ ես դա չի նշանակում, որ հարուստ ես, խելացի կամ էլ ոչ մի բանի կարիք չունես։ Ուղղակի դա նշանակում է, որ սովի կարիք չունես, բայց դա բավարար չէ, որ ունենաս լավ կյանք։ Պիտի նաև խելացի լինես, որ կարողանաս լավ կյանք ունենալ և լավ բաների հասնես։

  • Այսօրվա դասն իզուր չանցնի ինձ համար — դու ի՞նչ դասեր կքաղեիր այս պատմությունից:
Պետք չէ առանց իմանալու ճանապարհը գնալ, որովհետև կարող ես շատ անհաջողությունների հասնես կամ էլ մոլորվես և չկարողանաս ետ վերադառնալ։ Այս ամենը նաև պետք է ամբողջ կյանքի ընթացքում։

  • Ի՞նչ ես հասկանում տգիտությունից տանջվել արտահայտությունից:
Իմ կարծիքով, տգիտությունից տանջվել նշանակում է լինել տգետ և չունենալ ոչ մի զբաղմունք։ Չիմանալ, թե ինչ անես, քանի որ դպրոցում լավ չես սովորել, ոչ մի բան չես արել կամ էլ դպրոց չես հաճախել և տգետ ես եղել։ Հիմա էլ չես կարողանում տեղդ գտնել երկրագնդի վրա։ Այդպիսի մարդիկ նաև չեն կարող կյանքում ինչ-որ լավ բանի հասնել։ 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...