Thursday, March 16, 2017

Ապրել առանց ժամացույցի, թե՞ ժամացույցով․․․

Իմ կարծիքովօրը պետք չէ պլանավորել կամ ժամացույցով ապրել։ Ինչ-որ մեկը պլանավորում է իր օրը, կամ շաբաթը, բայց նաև հնարավոր է, որ այդ ամենը խաղդվի։ Ես այդպես չեմ ապրում։ Հնարավոր է, որ ասեմ, թե այսօր գնալու եմ այստեղ, հետո այնտեղ, բայց դա չի նշանակում, որ ես իմ օրը պլանավորում եմ։ Ես չեմ սիրում, որ մարդիկ այդպես են ապրում։ Վազվզում են այստեղից այնտեղ, որ չուշանան իրենց պլանավորած ժամանկից։ Պիտի չպլանավորես օրդ, որ վատ դրության մեջ չնկնես։ Դու, երբ ուշանաս պլանավորածդ ժամանակից, կտխրես և կմտածես, որ ուշացել ես։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...