Monday, September 25, 2017

Գավրոշ 5-7

Կարդալ 5-7-րդ գլուխները (վերջ առաջին մասի)
Բառային, տեքստային առաջադրանքներ.
  • Գրել հետևյալ բառերի երկուական հոմանիշ բառարանի օգնությամբ. արտասովոր, մռայլ, խորհրդավոր, ընդարձակ, ավերվել, հիվանդ, խարխուլ, ապաստան, սողոսկել, քաջալերել, կկոցել, նշույլ, խսիր, մրմնջալ, վխտալ, մոլեգնել:
արտասովոր-անսովոր, տարօրինակ
մռայլ-խոժոր, անժպիտ
խորհրդավոր-նշանակավոր, գաղտնախորհուրդ
ընդարձակ-ծավալուն, մեծածավալ
ավերվել-բնաջնջվել, փչանալ
հիվանդ-անառողջ, տկար
խարխուլ-Խախուտ
ապաստան-պատսպարան, ապավեն
սողոսկել-մտնել, սահել
քաջալերել-ոգևորել, խրախուսել
կկոցել-կոպերը կուչ ածել, աչքերը պռստել
նշույլ-ճառագայթ, շողք
խսիր-փսիաթ, պրտվեղեն
մրմնջալ-շշնջալ, փսփսալ
վխտալ-թռվռալ, շարժվե
մոլեգնել-կատաղել, զայրանալ

  • Կարո՞ղ ես բացատրել՝ ինչու՞ երեխաներն անմիջապես վստահեցին անծանոթին ու գնացին նրա հետևից:
Նրանք տուն չունեին և իմ կարծիքով կհավատային ամեն մի մարդուն։

  • Մեկնաբանիր Գավրոշի արարքը՝ դիտարկելով և դրական, և բացասական կողմից: Հիմնավորիր պատասխանդ:
Նրա արաքը հա՛մ դրական էր, հա՛մ բացասական։ Նա լավ բան արեց, օգնեց երեխաներին, բայց նա էլ էր վատ դրության մեջ, նախ թող իրեն հաց ու գուն գտներ, նոր սկսեր օգնել ուրիշներին։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...