Monday, October 23, 2017

Լաբորատոր աշխատանք 2

Անկանոն ձև ունեցող պինդ մարմնի ծավալի որոշումը չափագլանի միջոցով։

Նպատակը՝ կարողանալ որոշել անկանոն ձև ունեցող պինդ մարմինների ծավալները չափագլանով։

Սարքեր և նյութեր՝ չափագլան, ջուր, թել և անկանոն մարմիններ։

Աշխատանքի ընթացքը՝ Նախ որոշում եմ իմ չափագլանի բաժանման արժեքը և չափման սխալը։ Չափագլանի մեջ լցնում եմ այնքան ջուր, որպեսզի իմ մարմինը ամբողջովին սուզվի։ Վերձնում եմ լցված ջրի ծավալի՝ արդյունքը V1: Թելով կապում եմ անկանոն մարմինը իջեցնում եմ չափագլանի մեջ այնքան մինչև ամբողջությամբ սուզվի։ Վերձնում եմ ջրի և մարմնի միացյալ ծավալը՝ V2: Որորշում եմ մարմնի ծավալը՝ V=V2-V1:
Առաջին մարմին
C = a-b:n = (450-400):10=5մլ
C1 = ± c:2= 5:2=2,5մլ
V1=190մլ
V2=220մլ
V=220-190=30մլ

Երկրորդ մարմին
V1=190մլ
V2=210մլ
V=210-190=20մլ

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...