- Հարցեր և վարժություններ
Ֆիզիկական երևույթների ժամանակ նոր նյութեր չեն առաջանում, այլ փոխվում է նյութի ագրեգատային վիճակը, ձևը, չափսերը։
Սպիրտի գոլորշիացումը, ջրի գոլորշիացումը
2. Հետևյալ երևույթներից որո՞նք են ֆիզիկական (ընտրությունը հիմնավորե՛ք). ա) սառույցի հալվելը- ֆիզիկական չէ, որովհետև սառույցը հալվելուց դառնում է ջուր
գ) ջրի գոլորշիանալը- ֆիզիկական է, որովհետև ջուրը գոլորշիանալուց ոչ մի ուրիշ նյութ չի առաջանում
բ) պղնձի սևանալը տաքացնելիս-ֆիզիկակաան է, որովհետև այրվելոուց ոչ մի նոր նյութ չի առաջանում
դ) բաժակի կոտրվելը- ֆիզիկական է, որովհետև այրվելոուց ոչ մի նոր նյութ չի առաջանում
3. Սահմանե՛ք քիմիական երևույթ հասկացությունը: Առաջարկե՛ք առնվազն երկու օրինակ:
Քիմիական են կոչվում այն երևույթները, որոնց ժամանակ առաջանում են նոր նյութեր՝ ռեակցիաներ։
լուցկու այրումը, մագնեզիումի այրումը
4. Հետևյալ երևույթներից որո՞նք են քիմիական (ընտրությունը հիմնավորե՛ք).
ա) ջրի եռալը-քիմիական է, որովհետև երբ ջուրը եռում է գոլորշի է դուրս գալիս
բ) արծաթե զարդի սևանալը-ֆիզիկական է, որովհետև ոչ մի նոր նյութ չի առաջանում
գ) երկաթի ժանգոտվելը -քիմիական է, որովհտև ժանգ է առաջանում
դ) կաթի թթվելը- քիմիական է, որովհտև երբ թթվում է նոր նյութեր են առաջանում
5. Թվարկե՛ք քիմիական ռեակցիաների հատկանիշները: Բերե՛ք օրինակներ:
Քիմիական ռեակցիաների հատկանիշները՝ գույնի, հոտի, համի փոփոխություն, էներգիայի անջատում կամ կլանում, նստվածքի առաջացում և գազի անջատում։
6. Ի՞նչ պայմաններ են անհրաժեշտ քիմիական ռեակցիաների ընթանալու համար: Թվարկե՛ք ձեզ հայտնի օրինակները:
1. Թարմ պատրաստված մուգ թեյի բաժակի մեջ լիմոնի կտոր դրե՛ք և խառնե՛ք: Ի՞նչ է նկատվում: Երևույթը քիմիակա՞ն է, թե՞ ֆիզիկական: քիմիական է, որովհետև թեյից լիմոնի համ է գալիս
2. Բաժակի մեջ կիսով չափ ջո՛ւր լցրեք, ջրում լուծե՛ք կես թեյի գդալ խմելու սոդա և ավելացրե՛ք լիմոն: Ի՞նչ է նկատվում: Երևույթը քիմիակա՞ն է, թե՞ ֆիզիկական: քիմիական է, որովհետև սոդան կփռփռի, իսկ լիմոնը համ կտա։
Տնային` սովորել`էջ 40-43,վարժ էջ 44,45-46
Տնային` սովորել`էջ 40-43,վարժ էջ 44,45-46
No comments:
Post a Comment