Sunday, November 5, 2017

«Նա»

Կարդալ «Նա» պատմվածքը և կատարել առաջադրանքները:
  • Բացատրիր հետևյալ բառերը — անհուն, ականակիտ, անբռնազբոսիկ, սիրակեզ, ընկղմվել, անանց, պարուրել, տրուբադուր, հրացայտ, անձեռակերտ, ծնրադրել:
  • Քո կարծիքով ով կամ ինչն էր հերոսների բաժանման պատճառը (հիմնավորիր):
Իմ կարծիքով պատճառը աղջկա մտածելակերպն էր։ Նա մտածում էր, որ այդ տղան չի կարող ապրել իրենց տանը, նա ցածր է, իսկ իրենք բարձր։

  • Քեզ համոզու՞մ է պատմության այսպիսի ավարտը. պատասխանդ պատճառաբանիր:
Ես համամիտ եմ, որովհետև աղջկա ասածից հետո հնարավոր չէր, որ նրանք միանային։

  • Համաձա՞յն ես պատմվածքի վերջաբանում ասված մտքի հետ, ինչու՞:
  • Վերև — ներքև — ի՞նչ է դա քո պատկերացմամբ (ստեղծագործական աշխատանք):
 Մարդիկ մտածում են, որ ովքեր հարուստ են, նրանք բարձր են, բայց իմ կարծիքով դա ճիշտ չէ։ Հնարավոր է, որ դու աղքատ լինես, բայց լինես այնպիսի խելացի մարդ, որ հետագայում կկարողանաս արդարությամբ հարստանալ։ Եթե դու հարուստ ես, բայց դա չես աշխատել քո արդար քրտինքով այլ գողություններով, ուրեմն հենց դու ես ամենացածր մարդը, որ ուրիշից գողանալով հարստանում է։ Բարձր, վերև լինլու համար պիտի աշխատես քո արդար քրտինքով։ Եթե ինչ, որ վաստակել ես, վաստակել ես արդարությամբ, այդպիսի մարդը ինչպե՞ս կարող է լինել ցածր։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...