Friday, December 15, 2017

«Հասարակաց որդեգիրը» պատմվածքի Գ հատվածը

  • Կարդալ «Հասարակաց որդեգիրը» պատմվածքի Գ հատվածը և կատարել առաջադրանքները:
  • «Մայրիկկարծում եսթե ես նորա համա՞ր եմ մտածում, — պատասխանում է Գևորգը, — թե ինչու՞ Գուստավի աղջիկն ինձ չէ սիրումբնա՛վինձտանջում է միայն այն բանը, թե ինչու՞ մենք աղքատ ենք, որ միփականագործի աղջիկ ինձ վերա ծիծաղի և Սոմարյանցի ծառան այդքանկոպտությամբ գոռա ինձ վերա: Ահա այս է ինձ սպանողը: Ես տեսնում եմ, թե արհեստավորը որքան ողորմելի մարդ է աշխարհի մեջԵվ եթե դուք թողնեիքինձ գործակատար լինել…» — համաձա՞յն ես այս մտքի հետ (երկու պատասխանի դեպքում էլ հիմնավորիր): Եթե գործակատար լիներ, արդյո՞ք խնդիրներ չէր ունենա:
Եթե դու լավ աշխատանք ունես, դա չի նշանակում, որ դու չես կարող խնդիրներ ունենալ։ Նա այդքան էլ ճիշտ չէր մտածում։

  • …  արհեստը ոսկի պարապմունք է. այդ պարապմունքով էլ դու մարդ կդառնաս և պատիվ կվաստակես, եթե միայն կամենաս: — Գրիր քո կարծիքը:
Եթե դու կամենաս աշխատալ, կապ չունի, թե դու ինչ կաշխատես։ Ամենակարևորն այն է, որ կամենաս։

  • Կարող ես պատմել մի դեպք, երբ քո առաջ է բացվել այնպիսի հնարավորություն, որը կյանքդ կարող է փոխել: Ինչ զգացողություններ ես ունեցել այդ պահին:
Այդպիսի դեպք չի պատահել։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...