Պատմվածքը կարդացեք այստեղ:
Կարդալ «Հասարակաց որդեգիրը» պատմվածքի Ա և Բ հատվածները.
- Դուրս բերել Գևորգի մտորումները, դրանց միջոցով բնութագրել հերոսին: Փորձեք համեմատել ձեզ հետ:
Ա՛խ, ուր էր թե ես էլ հարուստ լինեի։
Ահա՛ ինչ կնշանակե հարուստ լինել, շատ փող ունենալ: Եվ ես հարյուր տարի էլ եթե ապրեի այսուհետև, դարձյալ Սոմարյանցի դահլիճի ներսը ոտք դնել չէի կարող: Ախր ի՞նչ մարդիկներ ենք մենք, չէ որ աստված մեզ ստեղծել է միայն բախտավոր հարուստներին ծառայելու համար: Ես և Սոմարյանցի տղան միասին էինք կարդում, ես նորանից ավելի լավ էի կարդում և նորանից ավելի շուտ ավարտեցի: Բայց որովհետև աղքատ էի, ես գնացի դարբին Գուստավի մոտ արհեստ սովորելու, իսկ նա մտավ գիմնազիոն, այժմ էլ նա ուրախանում է յուր հարուստ հոր հյուրերի հետ: Իսկ ես, իբրև մշակ, մի վերստ հեռավորությունից շալակել բերել եմ նրանց վանդակները: Իհարկե, Շառլոտայի նման գեղեցիկ աղջիկները Սոմարյանցի տղին կսիրեին, իսկ ինձ վրա կծիծաղեին, շատ բնական է։
Իմ կարծիքով նա շատ ծույլ տղա էր։ Եթե ինչ-որ մեկը ուզում է հարուստ դառնալ, նա պետք է լինի աշխատասեր։ Եթե նա այդպես էր ասում ուրեմն ծույլ է։ Նա չի ուզում աշխատել և հարուստ լինել։ Նա մտածում է, որ Աստված է մարդուն հարոստություն տալիս, բայց դա այդպես չէ։ Ամեն մարդ որոշում է իր ճակատագիրը։ Եթե դու լինես աշխատասեր և չմտածես Գևորգի պես, դու կլինես հարուստ։ Գևորգի պես մտածողները երբեք չեն կարող հաջողաության հասնել։
- Բացատրել հետևյալ բառերը. անխտիր-առանց ջոկողության, անկողմնապահություն-անկողմնապահ լինել, զղջալ-ափսոսալ, անհաճո-տհաճ, հուշիկ-հուշ, շլացնել-հիացնել, հառաչ-տխրագին ձայն, հանդգնություն-խիզախություն:
No comments:
Post a Comment