Monday, April 18, 2022

Միֆեր և փաստեր մոտիվացիայի մասին

1․ Եթե դուք խելացի եք, ապա ձեզ երաշխավորված է հաջողությունը։

Մարդիկ հաճախ մտածում են, որ բարձունքների հասնելու համար բավական է միայն խելացի լինել։ Սակայն գիտնականները պնդում են, որ բարձր ինտելեկտը պարտադիր չէ, որ երաշխավորի մեծ ձեռքբերումներ: Ամերիկացի հոգեբան Լյուիս Թերմենը, ով ուսումնասիրել է շնորհալի երեխաներին, պարզել է, որ նրանց մեծ մասը մեծացել են միանգամայն սովորական մարդկանց մեջ, որոնք հայտնի չեն դարձել ոչ մի ակնառու գործով։ Դուք կարող եք լինել շատ խելացի, բայց առանց մոտիվացիայի և քրտնաջան աշխատանքի՝ հաջողություն չեք տեսնի։

2․ Պարգևատրման ավելացումը հանգեցնում է մոտիվացիայի բարձրացմանը

Եթե ​​ցանկանում եք ինչ-որ մեկին դրդել ինչ-որ բան անելու, կարող եք մտածել ջանքերի համար պարգևատրումների ավելացման մասին: Այնուամենայնիվ, հետազոտողները պարզել են, որ երբեմն չափից ավելի պարգևատրումը հանգեցնում է մոտիվացիայի նվազմանը։ Պարգևները կարող են ոգեշնչել մարդուն, բայց երբ դրանք տալիս ես մեկին, ով արդեն բավականաչափ մոտիվացված է, դա նրան ավելի չի մոտիվացնում:

3․ Ամեն ինչ կախված է բնածին ունակություններից

Կոլումբիայի համալսարանի հոգեբանության պրոֆեսոր Քերոլ Դուեքն իր գրքում պնդում է, որ բնածին տաղանդի վրա կենտրոնանալը սպանում է մոտիվացիան, ինչը հեղինակն անվանում է ֆիքսված մտածելակերպ: Եթե ​​կարծում եք, որ ձեր բոլոր ունակությունները ձեզ տրված են բնությունից, և անիմաստ է փորձել ցատկել ձեր գլխից վեր, ապա դուք պարզապես խթան չեք ունենա անելու գոնե մի բան, որն առաջին անգամ չի ստացվում։ Կենտրոնացեք ոչ թե ձեր բնածին կարողությունների, այլ այն ջանքերի վրա, որոնք անհրաժեշտ են նպատակին հասնելու համար։ Գովաբանեք ինքներդ ձեզ ոչ թե ձեր տաղանդների համար, այլ ձեր կամքի ուժի և հաստատակամության համար: Ձեր մեջ զարգացրեք այս հատկությունները: 

4․ Պետք է սպասել ոգեշնչման, հետո մոտիվացիան կգա

Երբեմն ձեր բախտը բերում է, և մուսան գալիս է ճիշտ պահին: Ոգեշնչման երբեմն պոռթկումների ժամանակ դուք ձեզ մոտիվացված եք զգում, ինչպես երբեք: Դուք կարող եք գրել ձեր նոր վեպի մի քանի գլուխ, նորից կատարել բոլոր տնային գործերը կամ այնպիսի ծանրություն բարձրացնել, որ մարզիչը հարգանքով սուլի և հարցնի, թե ինչ է պատահել ձեզ հետ: Բայց հետո այս տրամադրությունն անհետանում է, և դուք սկսում եք հետաձգել գործերը, մարզումները և տնային գործերը: Ոգեշնչման պահերը գեղեցիկ են, բայց սպասելը, որ նրանք հայտնվեն, մեծ սխալ է։ Փոխարենը նրանց համար պետք է ստեղծել համապատասխան պայմաններ։

5. Մոտիվացիան և հույզերը օգնում են հարմարվել նոր իրավիճակներին 

Երբ ինչ-որ մեկը օգտագործում է ձեզ, դուք նեղանում եք և վրդովվում: Վրդովմունքն առաջացնում է իրավիճակը փոխելու ցանկություն։

6. Մոտիվացիան և հույզերը օգնում են ուշադրությունը կենտրոնացնել որոշակի գործողության վրա:

Երբ վարում եք, դուք շատ բաների եք ուշադիր լինում՝ զգույշ եղիր ճանապարհի մյուս մեքենաներին, ուշադրություն դարձրու երթուղուն՝ ճիշտ հասցե հասնելու համար, լսիր երաժշտություն, զրուցիր ուղևորների հետ: Այս պահին մոտիվացիան և հույզերն են պատասխանատու այն բանի համար, թե որքան ուշադրություն կդարձվի այս գործողություններից յուրաքանչյուրին:

7. Մոտիվացիան և հույզերը արձագանքներ են կյանքի հանգամանքների և փոփոխությունների արդյունքում

Օրինակ, երբ արձակուրդ եք գնում, ուզում եք դրանից ինչքան հնարավոր է շատ տպավորություններ ստանալ, որքան հնարավոր է շատ տեսնել։ Հետևաբար, դուք շատ եք քայլում, և, հետևաբար, ժամանակ եք ունենում բազմաթիվ տեսարժան վայրեր այցելելու և գեղեցիկ լուսանկարներ անելու համար։ Այսպիսով, ձեր գործողությունների արդյունքները կախված են ձեր մոտիվացիայից և ձեր ապրած հույզերից:

8. Ցանկացած գործողության մոտիվացիան փոխվում է ժամանակի ընթացքում և ազդում վարքի վրա

Երբ ուսանողը պատրաստվում է վաղվա քննությանը, նա շատ մոտիվացված է սովորելու, որովհետև քննությունը վաղն է, նրան լավ գնահատական ​​է պետք։ Ժամանակի ընթացքում ուսանողը սկսում է քաղցի զգացում ունենալ, և «սնվելու» մոտիվացիան ավելի ուժեղ է դառնում, քան «ուսումը շարունակելու» մոտիվացիան։ Հետո ընկերները գալիս են ու ուսանողին հրավիրում խնջույքի։ Նա զարգացնում է «գնալ երեկույթի» ուժեղ մոտիվացիա, որը կարող է հաղթահարել «շարունակել գործով զբաղվել» մոտիվացիային:

9. Մենք միշտ չէ, որ գիտակցում ենք, որ մեր գործողությունը մոտիվացված է

Մենք կարող ենք գիտակցաբար մեր առջեւ նպատակներ դնել, աշխատել, տունը մաքրել: Մենք սովորաբար խոսում ենք մոտիվացիայի առկայության կամ բացակայության մասին։ Բայց որոշ գործողություններ մենք անում ենք անգիտակցաբար, առանց իրականում հասկանալու, թե ինչն է առաջացրել ցանկությունը։ Մենք կտրուկ պատասխանում ենք բոլորովին անմեղ հարցին, քանի որ մեր գլուխը ցավում է, կամ մենք հուսահատորեն ձգտում ենք հասնել բարձր կարգավիճակի, քանի որ մանկության ծնողները բարձր պահանջներ են ներկայացրել երեխային:

10. Մոտիվացիան կարող է հաջողությամբ պահպանվել միայն այն դեպքում, եթե այն ունի համապատասխան պայմաններ

Մոտիվացիան անբաժանելի է կյանքի հանգամանքներից։ Օրինակ, եթե դուք պայմաններ չեք ստեղծել սպորտով զբաղվելու համար, դասի պարապելու գնալու ձեր մոտիվացիան շատ ավելի թույլ կլինի, քան կարող էր լինել:

11. Երբ փորձում եք ուրիշներին դրդել ինչ-որ բան անելու, ամենաակնհայտ գործողությունները չեն աշխատում

Ուսուցիչները շատ ավելի արդյունավետ են դրդում երեխաներին կարդալ, երբ դասը հետաքրքիր է երեխաների համար, և նրանք անհամբեր սպասում են, թե ինչ կլինի հետո, քան երբ երեխաներին ուղղակի առաջադրանք է տրվի «կարդա տեքստի մի պարբերություն»: Աշխատակիցները շատ ավելի մոտիվացված են հասնելու նպատակներին, որոնք իրենք մշակել են վերադասի հետ միասին և հաշվի են առնում նրանց շահերը, քան վերացական «պլանները», «հրահանգները» և «առաջադրանքները»:

Աղբյուր 1, 2։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...