Tuesday, November 28, 2017

Յոթերորդ գլուխ

Յոթերորդ գլուխ, առաջադրանքներ.
  • Աշխատանք բառարանով — քոնձրոտած, վարգաձի, մթագնել, կաթնահունց, փնովել, իսպառ, ներբան, անարգել, հանդգնել, քմահաճույք, ողջամիտ, յունգա, պարփակվել
քոնձրոտած-Չնչին, անպետք, քոսոտ
վարգաձի- Վարգով ընթացող ձի, վարգելու վարժ ձի
մթագնել- Մթնել, խավարել
կաթնահունց- Կաթով հունցված
փնովել-Վատաբանել
իսպառ- Բոլորովին, մինչև վերջներվ
ներբան-Ոտքի տակի մասը՝ կաշին
անարգել- Արհամարհել, բանի տեղ չդնել, ստորացնել
հանդգնել-Խիզախել, քաջություն ունենալ՝ ցուցաբերել մի բան անելու
քմահաճույք-Մեկի կամայական ցանկությունը, այն, ինչ որ մեկը ցանկանում է, առանց հաշվի առնելու իրադրությունը՝ հանգամանքները՝ շրջապատի կարծիքը ևն, կապրիզ
ողջամիտ-Ողջախոհ, խելամիտ, խելոք, խելացի, խոհեմ
պարփակվել-Պատվել, շրջափակվել, շրջապատվել, պարարվել
  • Հարստությունից, միևնույնն է, ոչ մի ուրախություն չպետք է սպասել: — Արդյո՞ք հարստությունը ուրախություն չի բերում. մեկնաբանիր այս միտքը:
Հարստության միակ լավ բանն այն է, որ կարող ես գնել այն ինչ կուզես։ Բայց ես կարծում եմ, որ հարուտ մարդիկ այդքան էլ ուրախ չեն։ Նրանք չեն ուզում աշխատել։

  • Նա իր ծիծաղը փոխեց մի բանի հետ, որն իրեն բոլորովին պետք չէր: — Եթե անհրաժեշտ չլիներ, Թիմը չէր գնա այդ քայլին. ուրեմն ինչու՞ համաձայնեց:
Իմ կարծիքով նա շատ էր ուզում պարտքերը տալ դրա համար այդպես արեց։ Բայց նա մի բան չէր հասկանում, որ կորցնում է իր ժպիտը։

  • Ամենաբարդ բաները երբեմն շատ պարզ են դառնում, եթե նրանց մասին խոսում ես որևէ մեկի հետ: — Համաձայնիր կամ հերքիր այս միտքը՝ հիմնավորելով պատասխանդ:
Ես համաձայն եմ, որովհետև ինչ-որ մեկին երբ պատմում ես, թեթևանում ես և եթե նա քեզ քաջալերում է, դու մտածում ես, որ կարող ես անել։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...