Monday, December 10, 2018

Բնություն և գույներ․․․

Բնություն․․․ Այն շատ անբացատրելի է։ Ես շատ եմ սիրում բնությունը իր բոլոր երևույթներով։

Այն կարող է լինել կայծակ, մրրիկ, սովորական արև կամ անձրև։ Ամեն երևույթ մի գույն է և այն կարող ես տեսնել նաև այն ժամանակ, երբ այդ երևույթը տեղի է ունենում։ Օրինակ՝ արևային եղանակի ժամանակ, կարող ենք տեսնել սովորական վառ գույներ՝ դեղին, կանաչ, կապույտ և այլն։ Բայց բացի այդ գույներից, բնության երևույթներ նաև կապ ունեն մարդկային տրամադրության և բնավորության հետ։ Ես երբ ուենում եմ սովորական տրամադրություն, ես տեսնում եմ միջին մգության գույներ՝ մոխրագույն, շագանակագույն։ Երբ ունենում եմ վատ տրամադրություն իմ աչքի տեսած գույները լինում են մուգ՝ սև, մուգ կապույտ, մուգ կանաչ և այլն։ Իսկ երբ ունենում եմ բարձր տրամադրություն, ես տեսնում եմ բոլոր վառ գույները՝ դեղին, կանաչ, կապույտ, կարմիր և այլն։ Իսկ երջանկության գույները դրանք, անհասկանալի և անբացատրելի են։ Երջանիկ պահերին տարբեր-տարբեր գույներ եմ տեսնում, որոնք ամեն պահի փոփոխվում են դեպի ավելի վառ և գեղեցիկ։ Վատ տրամադրության ժամանակ, սովորաբար տեսնում ենք մուգ և մռայլ գույներ։
Երջանկությունը նման է մայրամուտին, որովհետև մայրամուտին շատ-շատ գեղեցիկ գույներ են լինում երկնքում և կարող ես դրանց երկար նայել։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...