Thursday, December 6, 2018

Մատթէոս Զարիֆյան․ «Երջանկություն»

Կարդալ ,,Երջանկություն,, բանաստեղծությունը:
Առաջադրանքներ
Փոխադրիր բանաստեղծությունը արևելահայերեն:


Ես այսօր
Ճառագայթ եմ բոսոր
Աչքերիս, հեշտօրոր
Այնքան լույս ունեմ, որ
Կժպտամ
Մտերիմ
Արևին
Ու վարդեր կերևան
Արևին
Ոսկեղեն
Հոգուն
Ես այսօր, ես այսօր
Արեգակ եմ բոսոր
,,Ես այսօր…,, արտահայտությունն ավարտիր բանաստեղծության համապատասխան տողերով: Քնարական հերոսն ինչի՞ն է նմանեցնում իրեն:
Ես այսօր արեգակ եմ բոսոր։ Նա իրեն նմանեցնում է արեգակին կարմիր։ Նա շատ ուրախ է և իրեն նմանեցնում է դեղին, կարմիր գույներին։
Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին:
Արևը դեղին է, արևը տաք է և դրանով էլ նման է երջանկությանը։ Երջանկությունը մի վառ գույն է։
Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:

Այն լույսի մասին է խոսքը, որը կարող է գրավել ցանկացած մարդու։ Այդ լույսը շատ գեղեցիկ է և կարող է դուր գալ ցանկացած մարդու, ով ուզում է երջանկանալ։
Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):

Բնություն և գույներ․․․

Բանաստեղծությունը սովորել անգիր: 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...