Wednesday, December 5, 2018

Մատթէոս Զարիֆյան

Կարդալ բանաստեղծությունը և կատարել առաջադրանքները:
Առաջադրանքներ
Բանաստեղծությունը փոխադրել արևելահայերեն (շարադրանքը` ազատ)
Հոգիս այսօր մութ,կապույտ է ծովի պես
Արի լուռ նստելու ծովի ամայի ափերին
Հոգիս այսօր երգ ունի ճիշտ ծովի պես
Արի լսիր՝ մինչ աչքերդ թրջվեն
Գիշեր է, մեծ լուսընկայով արծաթե
Բայց լույս այս ցուրտ, օ՜, չեմ կարող սիրել ես
Իմ լուսընկան դու ես, ամպի մի կտոր
Եղիր Աստվածն իմ երկնքի տրտմերես
Հոգիս այսօր խենթացել է ծովի պես
Տրտմերես  բառը բարդ բառ է, որովհետև … Գտիր բառի բոլոր արմատները և առանձին-առանձին դրանցով կազմիր ևս մի քանի բառ:
տրտում+երես=տրտմերես
տրտմաշուք, երեսպաշտ
Ծովին նկարագրող հատվածները դուրս գրիր:
Հոգիս այսօր մութ-կապո՜ւյտ է ծովուն պես,
Հոգիս այսօր ե՜րգ ունի ճի՛շտ ծովուն պես,
Հոգիս այսօր խենթեցե՜ր է ծովուն պես․․․
Քանի որ քնարական հերոսն իր հոգին նմանեցնում էր ծովին, դուրս գրածդ հատվածների միջոցով փորձիր նկարագրել, թե ինչ հոգեվիճակում էր նա:
Ես կարծում եմ, որ նա տխուր էր։ Նա իրեն նմանեցնում էր մութ ծովին։
Ստեղծագործական աշխատանք – Հոգիս ծովի պես …

Իմ հոգին նման է ծովին։ Ծովը շատ հանդարտ և հանգիստ է, բայց երբ նրան հունից հանում են նա դառնում է շատ անհանգիստ և նման չի լինում իր բնավորությանը։ Ես ինձ նմանեցնում են ծովին իր հանգստությամբ, բայց ինձ էլ եթե հունից հանում են, ես նման չեմ լինում իմ բնավորությանը։

Բանաստեղծությունը սովորել անգիր:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...