Thursday, March 14, 2019

Եղիշե Չարենց․ ռուբայաթներ

  • Հերթով կարդալ ռուբայաթները, դուրս բերել խորհուրդը, մտքեր փոխանակել դրա շուրջ, համեմատել մեր փորձի հետ։
  1. Առաջին ռուբայաթում, իմ կարծիքով նա հիասթափվել է մի մարդուց։ Նա ասում է, որ դու ամեն վայրկյան այլ ես։ 
  2. Երկրորդ ռուբայաթում, իմ կարծիքով նա խոսում է մի մարդու մասին, ում շատ է սիրում։ Ասում է, որ քո ամեն ակնթարթը մի սերմ է։ 
  3. Հինգերորդ ռուբայաթը ինձ շատ դուր եկավ։ Այնտեղ խոսվում է մեկի մասին, ով անընդհատ գալիս ու գնում է, երբ չես էլ հասցնում տեսնել նրան։
  4. Ութերորդ ռուբայաթը նրա մասին է, որ պետք է չդադարել առաջ գնալ։ Ասվում է, որ գետը գնում է, բայց դա նշանակում է, որ նա առաջ է շարժվում և նա համեմատում է մեկի հետ, ով ընկած է փառքի հետևից։ 
  5. Քառասունչորսերորդ ռուբայաթը նույնպես դուրս եկավ, որովհետև այն պայքարելու մասին է։ Իմաստն այն է, որ միշտ պետք է պայքարել, անգամ մինչև մեր կյանքի վերջին օրը պետք է պայքարել։


  • Սովորել 3-4 ռուբայաթ (ցանկալի է նաև տեսապոեզիա պատրաստել)։

V
Ես քեզ ո՞նց, քեզ ո՞նց հասկանամ,
Ես քեզ ո՞նց ամփոփեմ ուղեղում իմ,
Երբ չեկած՝ դու արդե՛ն իսկ չկաս,
Բայց հար դու լինում ես— ու տևում ես:
XIII
Դու ամե՛ն վայրկյան քեզ ժխտում ես
Ու այդպես ժխտելով՝ հաստատում.
Պարտըվում ես դու քեզ ու հաղթում ես,
Սակայն մի՛շտ՝ այդ դո՛ւ ես — ու դո՛ւ:

XII
Մի անցորդ անցավ քաղաքից այս
Ու գնաց, ու չեկավ նա ետ։
Եվ քաղաքը— կրկի՛ն գեղեցիկ է,
Նայում եմ նրան— թեև ե՛ս։
XLIV

Ծնվում է, աճում է մի բան յուրաքանչյուր վայրկյան կյանքում.
Մեռնում է, կորչում է մի բան յուրաքանչյուր վայրկյան կյանքում,
Բայց ծնվողը — ծնվում է պայքարով, պայքարո՛վ է մեռնում և մեռնողը,—
Եվ այսպես — կոփվում է ապագան յուրաքանչյուր վայրկյան կյանքում։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...