Tuesday, September 27, 2016

Մայրենի

Առաջադրանքներ.
  • Վերլուծիր ատրճանակով տղայի կերպարը՝ մեջբերելով նրա խոսքերը (նրա արտահայտած մտքերը կարդա, ըստ այդ խոսքերի բնութագրիր նրան):
Այդ տղան լավ մմարդ է, բայց նրան շտապ գումար էր հրկավոր և նա չգիտեմ ինչի այպես արեց:

  • Գնահատական տուր Սփանգլերի արարքին. ի՞նչն է իրական նրա արարքի մեջ, ինչը՝ չափազանցություն (եթե կա):
Այդպես, որ լինի բալորն էլ մյուսի վրա ատրճանակ կպահեն և այդպես գումար նվեր կստանան:

  • Դա քոնն է, քանի որ դու դրա համար զենք բարձրացնելու անհրաժեշտություն զգացիր։ — Ճի՞շտ պնդում է, թե՝ ոչ. ինչու՞:
Բոլոր գողերն էլ լավ մարդիկ են: Նրանք դրա կարիքն ունեն դրա համար էլ գող են դառնում:

  • «Այս օրը լույսի օր է. եղիցի լույս» — բացատրիր «լույսի օր» արտահայտությունը:

  • Թող լույս լինի կամ եղիցի լույս — ստեղծագործական աշխատանք (6-8 նախադասություն):

                                                                     Եղեցի լույս


      Իմ մեջ լույս է լինում, երբ ես լավ եմ քնում: Դասերիս լավ պատրաստված եմ լինում: Դասերին մասնակցում եմ: Մայրիկս, հայրիկս և քույրիկս պիտի միշտ ուրախ լինեն, որ իմ սրտում լույս լինի, որ ես հասկանամ նրանք ուրախ են և չտխրեմ: Իմ ընկերուհին, երբ դպրոց չի գալիս, ես շատ եմ տխրում: Ես չեմ ուզում, որ իմ ընկերուհին տխուր լինի, որովհետևե ես, երբ տեսնում եմ, որ նա տխուր է ես էլ եմ տխրում: Ամեն բան անում եմ, որ բոլորին ուրախացնեմ, որ նրանց սրտում էլ լույս լինի: 


                                                             

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...