Monday, September 26, 2016

Մայրենի

Գլուխ քսանմեկերորդ. ԱՎԵԼԻ ԼԱՎ ԱՇԽԱՐՀ, ԱՎԵԼԻ ԼԱՎ ՄԱՐԴԻԿ

Առաջադրանքներ.
  • Բայց ուզում եմ ամեն ինչ հասկանալ և միշտ պիտի ձգտեմ հասկանալ։ Բայց ինչպե՞ս անել, մարդ ինչի՞ց կարող է իմանալ, որ արդեն հասկանում է։ — Ինչ խորհուրդ կտաս Հոմերին:
Ինձ թվում է, որ Հոմերը ամեն ինչ գիտի: Նրա խոսելուց, դա երևում է:

  • Երբեմն մտածում եմ,— շարունակեց նա,— որ աշխարհում ամեն ինչ ուրիշ ձևով պետք է լինի, աշխարհը պետք է ավելի լավը լինի, մարդիկ պետք է ավելի լավը լինեն և աշխարհի գործերը չպետք է այնպես ընթանան, ինչպես ընթանում են։ — Համաձայնիր կամ հերքիր այս միտքը` հիմնավորելով պատասխանդ:
Ես Հոմերի հետ համաձայն եմ, որովհետև ես էլ կուզենայի, որ աշխարհն ու մարդիկ ավելի լավը լինեն:
                                                                                                                                                                   
  • Սրանից հետո միշտ պիտի դիտեմ։ Պիտի միշտ մտածեմ իմ տեսածի մասին։ — Կարևո՞ր որոշում է կայացրել Հոմերը, թե` ոչ: Ինչու՞:
Ես համաձայն եմ Հոմերի հետ, որովհետև ցանկացած մարդ մյուսին նայելով կարծիք է կազմում այդ մարդու մասին:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...