Wednesday, October 5, 2016

Մայրենի

Առաջադրանքներ.
  • Հոմերի համար վիրավորական էր այդ դրամն ընդունելը — Ինչու՞:
Հոմերը շշմել էր այդ կնոջ արարքներից և նրան դա շատ դուր էր եկել: 

  • Ռոզալի Սիմս֊Փիբիթիի տված արծաթը նա գցեց այդ մարդու գլխարկի մեջ և շտապեց դեպի իր հեծանիվը։ — Ինչու՞ Հոմերը արծաթ դրամը տվեց այդ մարդուն:
Ինձ թվում է, որ նա մտածեց այդ արծաթը այդ մարդուն կօգնի և նա կկարողանա ինչ որ բաներ գնել իր համար: Այսինք նրան թվաց, որ այդ արծաթը հաջողություն բերող արծաթ է:

  • Արդեն նստել էր հեծանիվը և քսան յարդ հեռացել, երբ զգաց, որ ինչ֊որ վատ բան կար իր արարքի մեջ։ — Ի՞նչ վատ բան կար այդ արարքի մեջ: Իր սխալը ճի՞շտ ճանապարհով ուղղեց. ինչու՞:
Նրան թվաց թե քիչ գումար է տվել նրան և ետ գնաց ավելի ու ավելի շատացնելու:

  • Ստեղծագործական աշխատանք (6-8 նախադասություն) — Երբ սխալվում եմ …
Ես, երբ ինչ որ մի առաջադրանք սխալ եմ անում և մեր ուսուցիչը դա ասում է ինձ և մեր դասարանցիները լսում են այդ, ես շատ վատ եմ զգում ինձ, շատ եմ ամաչում: Ինձ թվում է, թե նրանք ինձ կվիրավորեն: Ես այդ օրը շատ տխուր եմ լինում: Չեմ շփվում այն մարդկանց հետ, ովքեր ինձ վիրավորում են: Եթե ինչ որ մեկն էլ սխալվի, ես այդպես չեմ վարվի նրա հետ: Նույնպես եթե դա այն մարդն է, ում հետ ես չեմ շփվում: 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...