Wednesday, October 12, 2016

English

Երբ Նասրեդինը տղա էր, նա երբեք չէր անում այն, ինչ իրեն ասում էին, նրա հայրը խնդրում էր անել այն բանի հակառակը, ինչը որ ուզում էր նա աներ:
Մի օր, երբ երկուսը իրենց ավանակներով տուն էին բերում ալյուրի պարկեր, պետք է անցնեին մի ծանծաղ գետի վրայով: Երբ նրանք մեջտեղում էին, Նասրեդինի ավանակի վրայից մի պարկը սահեց ու նրա հայրը ասսաց. «Այդ պարկը համարյա ջրի մեջ է: Ուժեղ սեղմիր այն: Իհարկե ալյուրն ընկավ:»
- Ի՞նչ արեցիր Նասրեդին,-բղավեց նրա հայրը:
-Լավ, հայրիկ,- ասաց Նասրեդինը,- այդ ժամանակ ես մտածում էի, թե ինչ ես դու ինձ ասում, ուզում էի ցույց տալ, թե դու միշտ ինչ հիմար հրամաններ ես տալիս ինձ:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...