Thursday, November 10, 2016

Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանութեան ոճը

Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանութեան ոճը

Այս հոդվածից տեղեկացա, որ …
Նա չէր ձանձրանում ընթերցանությունից, երբ նա գիրք էր կարդում գիրքը ձեռքից բաց չէր թողնում, մինչև ամբողջությամբ չկարդար և հասկանար: Նա եթե ինչ-որ բառ չէր հասկանում, առանց քննելու չէր անցնում և ոչ էլ երկար ժամանակ էր վատնում: Նշում էր մի տետրի վրա, որ հետո մյուս նախադասությունը կարդալուց հասկանա, թե ինչ է նշանակում կամ հարցնում էր իմաստուններին: Նրա ընթերցանությանը չափ չկար: Նրա չափ ոչ մեկ չէր կարողանում կարդալ: Եղել են օրեր, որ նա հաց չի կերել և կարդացել է: Նա  եթե ինչ-որ տեղ էր գնում, նրա մոտ պարտադիր գիրք էր լինում: Նա շատ լավ հիշողություն ուներ:


Չորրորդ հոդված — Ինչպիսի՞ ընթերցող էր Սեբաստացին: Խոսիր քո մասին. ինչպիսի ընթերցող ես դու — նմա՞ն ես նրան, ինչո՞վ: Քո մտերիմներից կա՞ Սեբաստացու նման ընթերցող. ներկայացրու նրան, զրուցիր հետը և պատմիր մեզ այդ զրույցը (կարող ես նաև տեսագրել կամ ձայնագրել):


Նա չէր ձանձրանում ընթերցանությունից, երբ նա գիրք էր կարդում, գիրքը ձեռքից բաց չէր թողնում, մինչև ամբողջությամբ չկարդար և հասկանար: Նա եթե ինչ-որ դժվար բառ չէր հասկանում, առանց քննելու չէր անցնում և ոչ էլ երկար ժամանակ էր վատնում: Նշում էր մի տետրի վրա, որ հետո մյուս նախադասությունը կարդալուց հասկանա, թե ինչ է նշանակում կամ հարացնում էր իմաստուններին: Նրա ընթերցանությանը չափ չկար: Նրա չափ ոչ մեկ չէր կարողանում կարդալ: Եղել են օրեր, որ նա հաց չի կերել և կարդացել է: Նա  եթե ինչ-որ տեղ էր գնում, նրա մոտ պրտադիր գիրք էր լինում:

Ես էլ եմ սիրում կարդալ: Ես էլ նրա նման, եթե ինչ-որ բառ չեմ հասկանում կամ հարցնում եմ ինչ-որ մեկից կամ կարդում եմ այդ նախադասությունը և հասկանում, թե ինչ է նշանակում այդ բառը:Իմ բարեկամների մեջ կան մարդիկ, որոնք կարդում են, բայց ոչ Մխիթար Սեբաստացու պես: Ես շատ կուզեի, որ իմ բարեկամների մեջ ինչ-որ մեկը կարողանար նրա պես կարդալ, բայց այդպիսի մարդ չկա իմ բարեկամների մեջ:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...