Wednesday, April 26, 2017

Ութոտնուկն ու վարդը

Կարդալ առակը — Ութոտնուկն ու վարդը
  • Համեմատիր ծովի բնակիչներին քո շրջապատի հետ. նմանություններ, տարբերություններ:
Իմ կարծիքով ծովի բնակիչներն ու իմ շրջապատի մարդիկ նույնն են։ Իմ շրջապատի մարդիկ ութոտնուկի և ձկների նման են։ Մի մասը սիրում են պաշտպանել բոլորին, իսկ մյուս մասը սիրում են խլել բոլորից այն ինչ նրանք շատ են սիրում և պաշտպանում են նրանց։

  • Ուտե՞լ, թե հիանալ … ստեղծագործական աշխատանք: նյութական, հոգևոր
Իմ կարծիքով ավելի լավ է հիանալ, քան ուտել։ Պետք չէ  ոչնչացնել այն, ինչը մյուսի համար հիանալու բան է։ Պետք չէ ասել, թե սա իմն է ես ուտում եմ սա, որովհետև ես սոված եմ, ինձ համար ավելի կարևոր է ստամոքսս, որ ես սոված  չլինեմ։ Մարդիկ կան, ովքեր գերադասում են հիանալը, քան ուտելը։ Նրանք մտածում են, թող մյուսները գան ու հիանան այս բանով։ Ես ուզում եմ, որ բոլորը նայեն և տեսնեն այս գեղեցիկ բանը, որն ինձ համար ամենագեղեցիկն է։ Ինձ համար ավելի կարևոր է հիանալը, քան ուտելը։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...