Wednesday, May 24, 2017

Երնեկ մի օր․․․


Երնեկ մի օր այս աշխարհը շրջվեր։ Երկինքը կլիներ խոտերի տեղը, իսկ խոտերը երկնքի տեղը։ Մարդիկ կքայլեին երկնքի վրայով։ Ինչ հետաքրքիր կլիներ։ Ծովային կենդանիները կդառնային ցամաքային, իսկ ցամաքայինները ջրային։ Իմ կարծիքով այդպես ավելի հետաքրքիր կլիներ։ Մարդիկ ավելի ուրախ կլինեին։ Կա երեք բան, որոնք ես կուզեի, որ փոխվեր և մնար անփոփոխ։ Առաջինն այն է, որ ես կուզեի, որ ծառերը շատ-շատ լիներ։ Ինչքան ծառերն ու ծաղիկները շատ լինեն, այնքան մաքուր օդ կլինի և շատ մարդ կլինի։ Երկրորդը ես կուզեի, որ փոխվեր։ Կուզեի, որ միշտ տաք լիներ, բայց ոչ ամառ, որովհետև այդպես էլ շատ շոգ կլիներ։ Երրորդն այն է, որ ջուր շատ լիներ։ Լիներ շատ գետեր, օվկիանոսներ և այլն։ Ջուրն աշխարհում իմ ամենասիրելի բանն է, որից ես ոչ մի րոպե չեմ կարող բաժանվել։ Եթե իմ ուզած աշխարհում այդ երեք բանը չլինի, ես չեմ կարող այդտեղ ապրել 1 օրից ավելի։ Եթե չստացվի իմ աշխարհը շրջել, ես չեմ տխրի, որովհետև կարևորն այն է, որ իմ աշխարհում տաք կլինի, մաքուր օդ կլինի, շատ ջուր կլինի ու ամենակարևորը ուրախություն ու բարություն կտիրի։

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...