Wednesday, January 30, 2019

Նախագծային շաբաթ․ թարգմանություն․ Օշոյի առակներ

Որտեղ գտնես ինքդ քեզ


Կար մի շատ անխելք մարդ։ Ամեն առավոտ, անկողնուց վեր կենալուց հետո նա փնտրում էր իր հագուստը, իսկ երեկոյան վախենում էր քնել՝ հիշելով առավոտվա միջադեպը։
Վերջապես մի անգամ նա կայացրեց, ինչպես իրեն էր թվում, մի խելամիտ որոշում։ Նա վերցրեց թուղթ և մատիտ և սկսեց հանվելով գրել, թե որտեղ է դնում ամեն հագուստը։ Հաջորդ օրը նա շատ ուրախ զարթնեց։ Նա վերցրեց թուղթը և կարդաց իր գրածը։ Գլխարկը իր տեղում է։ Նա հագավ այն։ Տաբատը գտնվում է իր տեղում։ Նա հագավ տաբատը և այդպես շարունակ, մինչև վերջացան հագուստները։ Մի րոպե չանցած նա վախեցած հարցրեց ինքն իրեն․
- Բայց որտեղ եմ ես ինքս։ Որտեղ եմ կորել։
Նա սկսեց փնտրել իրեն, բայց բոլոր որոնումներն ապարդյուն էին։ Նա այդպես էլ չկարողացավ գտնել իրեն։

Где найти себя


Թռչունը և ծովը

Թռչունը բույն հյուսեց ծովի ափին։ Ալիք քշեց-տարավ բույնը։ Թռչունը զայրացավ և կտուցով սկսեց ծովից ջուրը տանել ափ, իսկ ավազը՝ ծով։ Մի ուրիշ թռչուվ տեսավ նրան և հարցրեց․
- Ինչ ես անում, անխելք։
- Չեմ գնա այստեղից,-պատասխանեց մյուսը,- մինչև ծովը չվերածեմ ցամաքի, իսկ ցամաքը՝ ծովի։ 
- Դու հիմար ես։ Ի վերջո, ինչքա՞ն կարող ես այդպես անել։

Птица и море

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...