Wednesday, December 11, 2019

Հայցադիմում

                        Հայցադիմում

                                           Պատասխանող-«Մարիաննա» ՍՊԸ
 Հայցվոր-Կարինե Մարտիրոսյան                                                       
                                                            Խաղարկային դատարանին

03.09.2019թ-ին պատասխանողից առքուվաճառքի պայմանագրով գնել եմ «Մարիաննա» ապրանքանիշի թթվասեր վճարելով 1000 դրամ։
Պատասխանող կողմը ըստ պայմանագրի պատասխանատու է ապրանքի որակի համար։ Սակայն թթվասերը այժմ չի համապատասխանում որակին։ Ըստ պայմանագրի պատասխանողը պիտի վաճառի որակյալ և ոչ ժամկետն անց ապրանք և նա չի կատարել իր պարտականությունները։ Այդ պատճառով ես թունավորվել եմ։
Վերոգրյալի հիման վրա խնդրում եմ՝
Ղեկավարվելով ՀՀ Քաղաքացիական Օրենսգրքի 485-490 հոդվածներով պատասխանողի անորակ կաթնամթերքը փոխարինել նորով։
Դատարանին խնդրում եմ կայացնել արդար որոշում և տվյալ ընկերությանը ենթարկել տույժի, հատուցել վնասը և փորձել ավելի հետևողական լինել, որ այսպիսի դեպքեր շատ չլինեն:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...