Sunday, November 15, 2020

Էգոիզմ և ալտրուիզմ

 Էգոիզմն այն է, երբ մարդը սիրում է միայն իրեն, իսկ ալտրուիզմը՝ դրա հակառակը։ Ես երկուսն էլ չեմ համարում դրական։ Էգոիստ լինելը շատ վատ բան է։ Այդպիսի մարդիկ լինում են եսասեր, վատ են վերաբերվում կողքիններին։ Ալտրուիստններն էլ մտածում են կողքինների մասին և անտեսում են իրենց։ Կարծում եմ պետք չէ լինել էգոիստ կամ ալտրուիստ։ Երկուսն էլ ինձ համար տարօրինակ հատկանիշներ են։ Բայց ալտրուիզմն ավելի անհասկանալի և տարօրինակ է, որովհետև ինչպես կարող ենք մտածել կողքինների մասին և անտեսենք ինքներս մեզ։ Ես չեմ կարող ասել էգոիստ եմ, թե ալտուրիստ, որովհետև ես մտածում եմ իմ և իմ շուրջը գտնվող մարդկանց մասին։ 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...